מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםניצחתי הכל התמודדות עם קשיי שינה.

מאת sleeping
10/03/17 2:32
835 צפיות
כשהשינה שלנו.היא לא תקינה. כשאנו לא מצליחות לישון בלילה 7 8 שעות רצוף. התפקוד שלנו  בימים הוא ירוד . זה פוגע בבריאות הפיסית .המנטלית. ברמת התפקוד שלנו ביום יום..
מה קורה כאשר קשיי שינה זה מצב כמעט קבוע? כאשר לא מצליחות לישון מסודר מגיל מאוד צעיר. ועד גילאים בוגרים..?
מה קורה כאשר ניסיתי הכל . מכדורי שינה. שמבחינתי. זהו פיתרון גרוע. שהרי כדורים אילו ממכרים. ובתור אשה עם עבר של דכאון. כדורי שינה מבחינתי היו כמו "מפלט לישון ולא להתמודד עם הבעיות ".
לכן. יש שזה עוזר להן מאוד. ויש כאלו  שבשבילן זה פיתרון גרוע. ויתרה מכך. כדורי שינה לדעתי "מטאטאים "את בעיית השינה. כלומר. איתם ישנים . אבל בלעדהם לא ניתן. ויש אנשים שחיים כך שנים ומפתחים תלות בהם..
אני ניסיתי הרבה שיטות. מכדורי שינה. להרדם עם מוזיקה מרגיעה. מדיטציה לפני השינה. (אני מאוד בעד יוגה ומדיטציה באופן כללי. ).ועד שפשוט שום דבר לא באמת עזר לאורך זמן. ..
אני חושבת שקשיי שינה ברמה כזו שזה מתמשך שנים מגילאים מאוד צעירים ועד הבגרות.הם חמורים .וקשה מאוד לתפקד כך.. זה בהחלט מצביע על בעיות כמו חרדות .דכאון. מחשבות שמטרידות אותנו וכו וכו.. 
אני עדיין לא מצאתי את "הפיתרון לבעיות השינה שלי".אבל אני עובדת על עצמי. ועדיין מנסה שיטות כמו מדיטציה ומוזיקה רגועה.. גם לחשוב מחשבות חיוביות.

 

תגובות

SleepyHollow3
12/03/17 22:00

אני רוצה לומר לך 
שמצויין שאת לא לוקחת כדורי שינה, שאת עושה יוגה ומדיטציה אבל האם ניסית רפואה סינית?
אני מאמינה שרפואה סינית על ידי מטפל מקצועי או מטפלת. יכולו לעזור לך. כמובן שיש עוד הרבה שיטות ברפואה המשלימה
בכל מקרה זה אפשרי לסדר.
ותמיד תחשבי מחשבות חיוביות אני גם בדרך אגב אומרת את זה לעצמי כל הזמן, כי לפעמים יש קושי אבל אחרי הרבה זמן אפשר לראות 
טיפה אור... למרות שזה לוקח זמן תמיד האור ישנו...

sleeping
sleeping