מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בבבבזבוזזז זמממממןןןןןןןןןן

מאת ZAZA
28/06/10 8:08
1117 צפיות
אז הגעתי למרכז להפרעות אכילה מס]-1 בארץ...ובמקצועיות הראויה ...רואינתי על ידי עובדת סוציאלית ודיאטנית..אני אוסף עובדות סוציליות ...יש ליכבר ארבע...ילדות טובות עם הרבה אנרגיות טובות ורצון ...אבל בלי שניים בלי סמכויות בלי מילה שבאמת קובעת או משנה משהו ...אבל הרבה רשימות לפרוטוקול שצובר אבק על מדפי הבירוקרטיה...ולבסוף סידרו לי דיאטתנית "לטיפול דיאטתי"שבטח תיתן לי  אחלה תפריט רק שהבעיה שלי היא של תאבון ואם כל הרצון הטוב ו...התפריט העשיר....מה התכלס?...? דיבורים ....דיבורים דיבורים ...אכזבה!

תגובות

עוגית
28/06/10 16:43

היי זיו. מצטערת שלא קיבלת מה שרצית (ואולי מישהו יחליט שכן מתאים בהמשך?)
אז בינתים נשאר לתת ניסיון "לטיפול הדיאטתי", לא? (עם המרכאות שלך... למרות שיש שמועות שהוא מציע יותר מתפריט שבועי עם כמות מספיקה של קלוריות)
מעניין לשאול מה גורם לקושי לעלות במשקל? רק חוסר תאבון? אין פחד מהשמנה? (לא חייב לענות כמובן)
אהבתי את התגית. הייתי ממסגרת תמונות שלהם ושמה על שידת הלילה.

מיכל-אפק
28/06/10 21:06

הי זיו. צר לי לשמוע על אכזבתך ועל כך שהמרכז שלנו עכשיו צבוע בשחור, וכבר לא בלבן...
בעיקר אני יכולה להבין את התסכול שיש לך בעיה שלא נמצא לה פתרון בנתיים.

בכל מקרה, בא רגע נעשה סדר:
מטרת האינטיק אצלינו היא לקבוע האם קיימת הפרעת אכילה.
במידה ולא קיימת - אז המסקנה הזאת צריכה להאמר לך, ואני נוהגת במקרה כזה לתת המלצה אל מי לפנות על מנת להמשיך לברר ולטפל בבעיה. למשל, אולי הפנייה להערכה פסיכיאטרית מקיפה כדי לקבוע אם חוסר התאבון נובע מדיכאון למשל.
במידה וקיימת הפרעת אכילה - אצלינו יש אפשרות של אשפוז מלא או של טיפול אמבולטורי אשר כולל מעקב דיאטני שבועי ו/או מפגש קבוצתי שבועי. אם יש תת משקל וחוסר תאבון אני לעיתים קרובות ממליצה על אשפוז כדי לראות מה קורה תוך כדי תהליך של עלייה במשקל. לפעמים הפרעת האכילה במלוא הדרה צצה רק אחרי שמתחילים לעלות במשקל ולא במהלך האינטייק. כידוע לך אשפוז מלא אצלנו כרוך בויתורים רבים מבחינתך.

מקווה שתמשיך להאבק על עצמך, על מציאת הבריאות הנפשית והפיזית שלך,
ולא אכזבה נוספת היא שתעצור אותך!

בהצלחה,
תעדכן,
מיכל

ZAZA
28/06/10 23:44

הי מיכל..ועוגית  התסכול נובע לא מתוך ראיית המרכז כשחור..אלה שהבעיה לא נולדה אתמול ולא הוחמרה אחרי האינטק 30 שנה של חוסר תאבון הוא לא תוצר של דיכאון {רוב חיי אני יוצר ושבוע הבא אני מתחיל ללמוד)..אז בתור אחד שעד לפני שלוש שנים היה הומלס ואלכוהליסט זה סוטר את התזה כי אדם בדכאון נכנס למיטה ומכסה את הראש בשמיכה ..אני מחפש בנרות פיתרון ..הווה אומר יש עתיד..אין מחשבות אובדניות ...אין יאוש..!יש רעב וחוסר תאבון..והאכזבה היא שהיה לי זמן להתאשפז...לא היה מקום ..ועבדתי מספיק קשה להתקבל ללימודים ולקבל מילגה וים בבירוקרטיה כדי להגיע ללמוד  ואני לא יאבד את זה...אבל זה לא אומר שאני יהיה רעב ב-4 שנים הקרובות מקסימום אני יאלץ לעבור על החוק כמו שעשיתי 30 שנה בשביל לאכול...(ולא לשכוח לרשום הכל בפרוטוקול שיהיה לעוסית סיבה לא להיכנס לדכאון )כי חוץ מלשמוע ולהנהן אין לה סמכות לעשות כלום..וזה אתם שעושים ממנה צחוק לא אני כי אין לי כוונה לפגוע אבל אין לי סבלנות להיות אובייקט למעקב רוצה תכלס..זיו