מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מתחילים מחדש בים המלח..עם חברים טובי...

צום מיצים לתועלת העור טיפים לעור בריא

04/07/10 21:46
2335 צפיות
צום מיצים לתועלת העור
יש הרבה בעיות הקשורות בעור, החל מאקזמה, אקנה וכלה בפסוריאזיס ודרמטיטיס. חלק מהמצבים גורמים לאי נוחות מינורית אבל אחרים יכולים לפגוע מאד באיכות החיים ובבטחון העצמי של האנשים.
בעיות בעור עלולות להתעורר כאשר הרעילות של הגוף עולה על גדותיה והעור עמוס ונאבק לפנות את הרעלים ביעילות. העור מגיב היטב למצבים של צום מיצים. מאחר ונתיבי פינוי הפסולת והרעלים של הגוף נפתחים מחדש שוב אין הוא צריך לנקות את הרעלים דרך העור.
האם ידעתם שבעיות בעור מתקשרות לעיתים קרובות למצב הבריאותי של המעיים. אם מערכת העיכול , הכבד והקיבה אינם מתפקידם זה עלול ליצור לחץ גדול יותר בתהליך פינוי הפסולת של עור. עצירות, תסמונת המעי הרגיז, אלרגיות, קנדידה, יכולים לגרום לבעיות בעור. תכנית צום מיצים יעילה יכולה לעזור בשיקום בריאות האיברים הללו ולאזן את הבקטריות הידידותיות הנמצאות בקיבה. להביא לכך שתהליכי העיכול ופינוי הפסולת יהיו אופטימליים.
לעיתים בעיות בעור מקורן בחוסר איזון הורמונלי. גם כאן ניקוי רעלים בצום מיצים יכול לעזור.  צום מיצים  עוזר לגוף לחזור  לאיזון. איזון  המערכת ההורמונלית והסוכר בדם.
בריאות העור נקבעת לפי מצבו הפנימי של הגוף וניתן לפעול בדרכים רבות כדי לפתור בעיות בעור. חשוב לשמור על תזונה נכונה, להוציא רעלים מהתפריט ולעשות שינויים חיוביים באורח החיים.

בכמה ישתפר המצב של המטופל? תלוי במספר גורמים
מורכבות וסיבוכיות המחלה
כמה זמן הוא סובל ממנה. בנוסף יביאו בחשבון גם את הגיל , הקרירה, ועוד.
סדנאות  צום המיצים הן  סביבה אידיאלית שבה יכול להתרחש תהליך של ריפוי.
לטבע כוחות ריפוי עצומים. בסדנת  צום מיצים התהליך מתאפשר.

טיפים לעור בריא
אכול הרבה שומן ממקור צמחי באיכות טובה, למשל זרעי פשתן, שמן פשתן זרעים וגרעינים.
קחו חומצות שומן חיוניות המכילות אומגה 3 - מדגים או ממקור צמחי כגון שמן רקפת.
מומלץ  לאכול הרבה ויטמין E, הנמצא באבוקדו, זרעים ואגוזים, דגים, גרעיני חיטה. אבץ חשוב ביותר לתפקודה הבריא של המערכת החיסונית, מראה עור בריא וצעיר.
מקורות האבץ כבד אורגני, בשר, גבינה צהובה קשה ביצים, אורז מלא, וירקות עלים ירוקים.
טיפ נוסף הוא הברשת הגוף, כל בוקר במברשת מיוחדת, בכיוון הלב. לפינוי תאים מתים מהעור. הברשת העור ממריצה את זרימת הדם, עוזרת להסיר תאים מתים ומעודדת התחדשות תאים.הברשת העור באופן קבוע , שנעשית לפני המקלחת, עוזרת לשמור על העור בריא וצעיר.

תגובות

שרה12
16/07/10 13:24

היי היה מעניין לקרוא.
מה זה בדיוק חומצות שומן באיזה מאכלים יש את זה או איזה תוסף מזון צריך לקנות.
בתודה
שרה

אביטל דותן
אביטל דותן
למדתי מגוון רחב של שיטות טיפול טבעיות והיום אני מתמחה בעיקר בצומות (מיצים ומים) ככלי לשיפור הבריאות.אני מנהלת סדנאות צום...