מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

הבלוג של מרים1

מאת מרים1
05/07/10 0:06
1912 צפיות
אני רוצה לספר לכם מעט על קורותי. אני בת 56 שנים . הייתי ילדה רגילה, שובבה משחקת עם בנים וגם מרביצה.רכבנו עם חברים על אופניים ושיחקנו "סימני דרך". בין כל אלה גם רקדתי בלט וריקודי עם שהיו נושא מאד חשוב ואהוב בשבילי.
בגיל 18 עם תחילת בחינות הבגרות חליתי בפתאומיות בדלקת פרקים קשה עם תוספות. הייתי כמעט חודש ללא הכרה וקיבלתי תרופה חזקה מאוד בשם "גרמיצין" אשר פגעה במערכת השמיעה הנהדרת שהייתה לי לפניי. לאחר כחודשיים בביה"ח השתחררתי הביתה , אולם אל עולם חדש ולא מוכר וגם מפחיד מאוד. חשבתי כל הזמן על החלומות שתכננתי לעשות לאחר סיום התיכון ושלא אוכל ליישמן במצבי החדש, ובכלל העתיד היה עבורי סימן שאלה גדול מאוד. כל חבריי התגייסו לצבא וחזרו עם חוויות, ורק אני הרגשתי מחוץ לעניינים. בהמשך גם גילו אצלי מחלה מאוד לא סימפטית "לופוס" או זאבת בעברית. המחלה גרמה לסיבוכים שונים אבל לא נכנעתי לה והמשכתי הלאה
הזמן עבר והתחלתי להתרגל למצב החדש, מצאתי עבודה מסוימת להעביר את זמני, ולאחר שהשלמתי עם המצב, קיבלתי חזרה את הביטחון העצמי שלי והתחלתי לרוץ קדימה עם אמונה בעצמי וביכולותי.
התקבלתי לעבודה שמאוד אהבתי. שם עבדתי 30 שנה עם חשק ואהבה, למרות שבאותה התקופה גם עברתי כמה דברים , חלקם שמחים וחלקם עצובים.
התחתנתי במזל לא כל כך טוב, אך ילדתי את בני היחיד והמקסים שפשוט האיר את חיי מחדש. אח"כ, גם התגרשתי והפכתי להיות אישה מאושרת פחות או יותר מתפקדת ועושה בבית הכל והייתי שמחה על כך שלפחות חלק מהחלומות שלי התגשמו. תודה לאל.
במשך השנים הייתי מאושפזת הרבה מאוד פעמים עם כל מיני סיפורים ובמצבים קשים מאוד.
היו לי בעיות עם הכליות ועשיתי דיאליזה למעלה מ-6 שנים, ואז הייתי חייבת לעשות השתלה כי המצב לא היה תקין. עברתי את ההשתלה בחו"ל. אבל כשהחזירו אותי הביתה ,הייתי במצב ממש קשה ולא בדיוק ידעו הרופאים מה לומר. אבל גם על זה התגברתי ואני ממשיכה הלאה באור אמיתי ובאמונה שלמה שיהיה טוב! עברתי גם החלפת שני פרקים ברגליים, ויש עוד המשך...
מאחר ואני הייתי ספורטאית ורקדנית, האהבה לדברים מסויימים המשיכו איתי עד היום ולפני כחודשיים נסעתי עם המטפלת שלי לאילת ושם עשיתי דברים שחלמתי עליהם שנים, כמו לעלות עם מצנח לגובה, לרכב על אופנוע ים במהירות מטורפת לרדת עם רכבת הרים מגובה רב ובמהירות, זה היה כיף ענק.
מאחר ואני קוראת במדורים על קשיים של חברים בכמוני, אני ממש אשמח לשמוע את אותם האנשים שקצת קשה להם ןלעודד אותם עד כמנ שאוכל. ויש לי טיפים עבורם.
מחכה לכם בברכת בריאות שלמה

מרים1




--------------------------------------------------------------------------------

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today

תגובות