מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

דיקור סיני להרזיה, תופעות גיל המעבר ...

"יצאתי מהמקלחת התלבשתי ונעמדתי מול המראה להתאפר ואז זה שוב הגיע- גל החום. מה אני אמורה לעשות? להתקלח שוב? להתפשט? לחכות שזה יעבור?"

03/08/11 10:44
565 צפיות
דרכים להקלה על גלי החום בגיל המעבר
 "יצאתי מהמקלחת התלבשתי ונעמדתי מול המראה להתאפר ואז זה שוב הגיע- גל החום.
מה אני אמורה לעשות?
להתקלח שוב? להתפשט? לחכות שזה יעבור?"

אם את נמצאת בתקופת גיל המעבר וודאי מוכרת לך שגרת היום של לפשוט וללבוש את הבגדים.
להלן 5 טיפים שיסייעו לך להתמודד עם גלי החום בתקופת גיל המעבר בחורף:

1. פעילות גופנית- הקפידי לבצע פעילות גופנית לפחות 3 פעמים בשבוע, למשך 40 דקות.
2. שתיית תה ירוק 3 פעמים ביום- לפי הרפואה הסינית לתה הירוק יש השפעה מקררת. כמו כן, הוא מסייע לירידה במשקל (עוד בעיה מוכרת בגיל המעבר... ) ולהורדת כולסטרול. 
3. אכילת ירקות ירוקים ונבטים- הקפידי לאכול ירקות ירוקים ונבטים (ברוקולי, עליי בייבי, תרד, נבטי נאש וכו') מבושלים קלות או מאודים. כמו התה הירוק, הירקות הירוקים מסייעים לקירור הגוף ולריסון גלי החום ותחושת העצבנות המזוהות עם גיל המעבר.
4. לחיצה על הנקודות בין אצבעות הרגליים- הנקודה הראשונה נמצאת בין הבוהן לבין האצבע הצמודה לה והנקודה השנייה נמצאת בין האצבע השנייה לשלישית. לחיצה על נקודות אלו מורידה את הצ'י העולה בפתאומיות אל החזה והפנים וגורם לגל החום. כאשר את מרגישה את בואו של גל החום לחצי במשך חמש שניות על הנקודות וכך תקטיני ואפילו תמנעי את גל החום.
5. דיקור ופורמולה של צמחי מרפא סיניים המותאמת עבורך- דיקור סיני ופורמולת צמחים יסייעו לך לעבור את גיל המעבר בקלות מבלי לסבול מתופעות לוואי מעיקות,כגון: גלי חום, השמנה, מצבי רוח ובעיות שינה. הטיפולים ברפואה הסינית הינם בטוחים ויעילים לטיפול בתופעות גיל המעבר ואינם כרוכים בסיכונים הנלווים בלקיחת הורמונים סינטטיים. 
לתיאום פגישת אבחון חינם 052-6146854

תגובות