מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםהמנתחהמנתח - והפעם השיר: "דוקטור הבובה חולה"

המנתח - והפעם השיר: "דוקטור הבובה חולה"

כשמציצים בשיר דוקטור הבובה חולה (באמאשלי יש שיר כזה, וגרוע מזה, דורות הכירו וגדלו עליו!) אפשר ללמוד דבר או שניים על איך מסתכלים על חולים או מצפים מהם להתנהג. יאללה תביאו משהו משלכם יהיה קטעים. אם אתם לא עושים עניין מהחולי שלכם מוזמנים להרים את הכפפה הוירטואלית.  

מאת דור-בן
15/06/12 5:46
1011 צפיות
המנתח - והפעם השיר:
נתחיל במילים במקור: דוקטור הבובה חולה מילים: יוסף טרוצקידוקטור, הבובה חולה תראה היא בוכה עצובה    <--כבר יוצאים מנקודת הנחה שמי שחולה אומלל בהכרח היד נתלשה ממקומה <---זה חולה? זה פצועה בינוני! והרגל קצת עקומה   <---יאללה, זה מולד על מי אתם עובדים? דוקטור, הצילו עזרה  <-----הוא דוקטור ליחסים בינלאומיים זה לא ממש עוזר! תראה הבובה חולה   <----כן, אמרתם כבר, אלצהיימר? איזה דוקטור בומבה דוקטור  <---מישהו מכיר את ד"ר בומבה? ממליצים? קצת שמן וקצת כמו איש  <--אהה! מכאן נובע אם הוא שמן הוא לא יכול להיות איש איזה דוקטור בומבה דוקטור יש לו סוכריות בכיס  <------פדופיל? מותק דוקטור בומבה דוקטור הוא אוהב את הילדים  <-------------פדופיל! הלו דוקטור כיף של דוקטור <----כיף של ד"ר זה אישור למריחואנה רפואית? רק רואים אותו בריאים  <---אם רק בריאים רואים אותו, מה עושים החולים? דוקטור זה בכלל לא כואב מה שאתה עושה לי <---תמשיך, כן, עוד, שם דוקטור הבובה חולה תעשה לה טוק טוק בגבה <---איפה למדת רפואה? בהודו? שתבדוק ת'גרון בכפית <-----בליעת כפית נראית ברנטגן ושתוציא ת'לשון כמו תמיד <---תמיד היא מוציאה לשון. המממ דוקטור תתן לה תרופה <---השיר בחסות חברת טבע תראה הבובה חולה <---ראה,ראה, נו, למה לחפור? לפתוח פה גדול אה אה יותר גדול אה אה כן ככה בובה של בובה <-----החלק הזה של השיר נאסר על ילדים מתחת לגיל 18 עכשיו בובה של דוקטור נותן לבובה של בובה סוכריה על מקל מה בובה מוצצת לאט כמו בובה קוז'אק <---אהמ Do i need to explain? איזה דוקטור בומבה דוקטור קצת שמן וקצת כמו איש איזה דוקטור בומבה דוקטור יש לו סוכריות בכיס מותק דוקטור בומבה דוקטור הוא אוהב את הילדים הלו דוקטור כיף של דוקטור רק רואים אותו בריאים דוקטור זה נורא מדגדג <-----מקץ 8 שנים מואשם ה"דוקטור" בהטרדה מינית דוקטור הבובה חולה תראה היא בוכה עצובה הבטן כואבת מאוד <----היריון, בטוח והחום עלה לקודקוד <----זה הורמונים דוקטור הבובה חולה תעשה לה טוק טוק בגבה אולי תתן לה זריקה <----אולי לא? אפשר עם מחט דקה <---ואלה יופי דוקטור הבובה בריאה תראה היא קצת לא עצובה זרקתי ת'סירופ לפח ואת היד הכנסתי לי טרח <-----לאן לאן הכנסת את היד? בובה תראי מה קורה תראי הדוקטור חולה <-----ככה זה כשמחליפים הפרשות גוף למה ציפיתם?

תגובות