מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

יומן מלחמה ב-ADHD

מאת קריסה
16/08/12 13:30
591 צפיות

האירוע  שאני הולכת לספר עליו  קרה  איתי לפני מספר חודשים.  מאז כבר עבר די הרבה זמן ואין חשש שמישהו עלול לפגוע מפירסום שלו.

בערב אחד  בהיר  באתי להוציא כסף מכספומט. כרגיל,  חשבתי על כל דבר בעולם , פרט ממפעולה פשוטה שעלי לעשות. לכן, במקום קוד סודי,  3  פעמים לחצתי בעקשנות   סיסמתי לדואר אלקטרוני. כמובן, כרטיס נבלע, ורק עז נזכרתי  קוד  סודי.

עוד כמה  ימין  הגעתי  לסניף של הבנק כדי להחזיר  את   כרטיס האשראי האבוד.  פקיד/ה  מסר/ה לי את  הכרטיס, חתמתי על מסמכים נדרשים, יצאתי  מסניף ונסעתי לתחנת דלק. הוצאתי כרטיס ופתאום  ראיתי בבהלה שעליו מופיע שם זר.  אותו שם הופיע גם בנייר  שחתמתי עליו בזמן קבלת   כרטיס. חשתי הזדהות עצמוה עם פקיד/ פקידה  (בכוונה אני מסירה אפילו מין של הבנקאי/ת ) . חזרתי לבנק.  למרות הערות של קהל נזעם ניגשתי בלי תור  לדלפק  שבו קיבלתי את הכרטיס. הסבירות נמוכה, אך בהחלט יכול להיות ,שאחת מנשים הממתינות בתור, היא בעלת אמתית  של כרטיס אשראי. איזה מהומה תתרחש, אם התברר שמישהו כבר קיבל כרטיס אשראי שלה!

בלי שום מילה  הושטתי  לבנאי/ בנקאית את כרטיס אשראי של גברת זרה ותעודת זהות שלי. לעובד/ת רק  מהצצה בתעודה, היה מובן על מה מדובר.  תוך רגע סידרנו את הטעות, קיבלתי כרטיס  ועזבתי את הבנק.

אין לי מושג, כמה עובדי בנק  סובלים מ-ADHD , ובכלל  יכול להיות ,שהפעם קרה טעות חד פעמית, אך  קל לדמיין באיזה מטח מתמיד  חיים  חולי ADHD  שעובדים  במקומות הקשורים  לכסף, לניהול מסמכים, ךלרפואה, לתעופה, בכל תחום שעלולה להופיע טעות גורלית.

תגובות

קריסה
קריסה
אני סובלת מדרגה חמורה של ADHD ורוצה מאוד להכיר אנשים כמוני, שמדי יום, נלחמים במחלה ששמה \\\"הפרעת קשב וריכוז\\\&q...