מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אין מצב לכאבי גב

כמוניבלוגיםאין מצב לכאבי גבלא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם ?

כאבי גב - הבעיה הנפוצה ביותר, פוגעת עפ"י הסטטיסטיקה ב -85% מהאוכלוסיה. יש דרכים להקל ולהתגבר על כאבי גב גם ללא כדורים, זריקות או טיפולים ממושכים. הזמנה להרצאה בליווי הדגמות.

מאת דנגול
01/11/12 21:03
351 צפיות

שלום חברים.  אני ממש מתרגש לכתוב לכם את הפוסט הראשון של הבלוג  החדש :

"אין מצב לכאבי גב". שמי דני גולדמן, ואני עוסק כבר שנים בטיפול ומניעה של כאבים בכלל וכאבי -גב בפרט. בהכשרתי אני פיזיותרפיסט ובמהלך השנים למדתי והתנסיתי גם בשיטות טיפול נוספות שעזרו לי להבין לעומק את היתרונות של כל שיטה.

במשך שנים ,סבלתי גם אני כמו רבים, מכאבי גב וכאבי שרירים במקומות שונים. נעזרתי כמובן בכדורים, מישחות, וטיפולים נוספים, שבדרך כלל עזרו רק בטווח הקצר ולאחר מכן שוב חזרו הכאבים.

לאחר שלמדתי לא מעט שיטות והתנסיתי בהן בעצמי ועם מטופלים, הבנתי שאפשר להתגבר על כאבי גב גם ללא כדורים ,זריקות או טיפולים ארוכים.  בבלוג הזה, אני רוצה לשתף אתכם בגישה שלי לטיפול בכאבי גב, שהיא אולי הבעיה הנפוצה ביותר בתחום הכאב בעולם המערבי. 

בפוסט הבא אתחיל  להציע טיפים לטיפול והקלה על כאבי גב, אז יש למה לצפות.

בינתיים, יש לי בשורה: ביום רביעי,  14.11.2012 בשעה 19:00, אני מקיים הרצאה בנושא "אין מצב לכאבי גב", בליווי הדגמות, בבית  התרבות ע"ש רייזל בכפר -סבא, רח' גאולה 12. דמי השתתפות 30 ש"ח.  בהרצאה יודגמו טיפים  להקלה ומניעה של כאבי גב.  אתם מוזמנים  להגיב ולשאול שאלות.  הרשמה בטלפון  - 054-2048915.  להתראות בקרוב.

 

 

תגובות