מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

רפואה אסתטית

כמוניבלוגיםרפואה אסתטיתבחירת מנתח פלסטי

לא פעם אנחנו קמים בבוקר ומחליטים שהגיע הזמן לשינוי. הגיע הזמן להתחיל דיאטה! הגיע הזמן להירשם לחדר כושר ולהתמיד, או שהגיע הזמן להחיות מחדש קשרים ישנים עם חברים טובים שהתרחקו. ההחלטה הריגעית הזאת מעודדת אותנו ונותנת לנו כוח להמשך, אך לא פעם אנחנו דוחים את ביצועה ולמעשה מעולם לא מקיימים את אותה הבטחה שהבטחנו לעצמנו. ניתוח פלסטי היא אחת מהדרכים הטובות ביותר לעודד את עצמנו לעשות שינוי. זאת מכיוון שבהליך כירורגי קצר יחסית, אנחנו משנים משהו בעצמנו, שימשוך תגובות ומחמאות ממכרים ומזרים, שידרבנו אותנו להמשיך את השינוי ולהמשיך לעשות טוב לעצמנו.

מאת Limorgreen
19/02/13 14:25
335 צפיות
  הזמן לניתוח לא פעם אנחנו קמים בבוקר ומחליטים שהגיע הזמן לשינוי. הגיע הזמן להתחיל דיאטה! הגיע הזמן להירשם לחדר כושר ולהתמיד, או שהגיע הזמן להחיות מחדש קשרים ישנים עם חברים טובים שהתרחקו. ההחלטה הריגעית הזאת מעודדת אותנו ונותנת לנו כוח להמשך, אך לא פעם אנחנו דוחים את ביצועה ולמעשה מעולם לא מקיימים את אותה הבטחה שהבטחנו לעצמנו. ניתוח פלסטי היא אחת מהדרכים הטובות ביותר לעודד את עצמנו לעשות שינוי. זאת מכיוון שבהליך כירורגי קצר יחסית, אנחנו משנים משהו בעצמנו, שימשוך תגובות ומחמאות ממכרים ומזרים, שידרבנו אותנו להמשיך את השינוי ולהמשיך לעשות טוב לעצמנו. בחירת מנתח פלסטי החזה שלך קטן מידי? האף שלך גדול מידי? האוזניים בולטות מידי? החלטת לעבור הליך של ניתוח פלסטי. מזל טוב ובהצלחה! אך איך מתחילים? ראשית עלינו לבחור מנתח פלסטי. הליך בחירת מנתח פלסטי אולי נשמע כמו שלב פשוט, אך הוא איננו כזה. ניתוח פלסטי לרוב יהיה ניתוח שלא נרצה שיכשל. חשיבות המראה שלנו היא עליונה ולא נרצה שרופא ללא ניסיון יגדיל לנו את החזה או יתקן לנו את האף, שכן ראינו כבר דוגמאות לניתוחים מחרידים ולא מוצלחים בלשון המעטה ולא נרצה להיות בחלק הזה של הסטטיסטיקה. אם כך איך בוחרים? דבר ראשון עלינו לשוטט קצת באינטרנט. גוגל הוא החבר הטוב ביותר שלנו ועלינו לעשות בו שימוש. כל שצריך לעשות הוא לרשום את מילות הקסם בדמות "הגדלת חזה" או "מתיחת פנים" ומגוון רחב של מנתחים יתגלה לפנינו. מומלץ לחפש המלצות, אפילו בקרב חברים ומכרים. כמו כן נוכל להגיע לפגישות ייעוץ ולבדוק כמה דעות של מספר רופאים בטרם נבחר את האחד. הכנה לניתוח בחירת מנתח פלסטי צריכה להיות שקולה ולאחר בדיקה קפדנית. הרופא שנבחר צריך להיות מומחה לסוג הניתוח אותו אנחנו מבקשים לבצע. אל תסכימו אוטומטית לכל ניתוח ניסיוני, או טיפול שאין לו תקדימים רפואיים. בקשו לראות רישיון רפואי מתאים ולבצע הדמיה של כיצד נראה לאחר הניתוח (מרבית הרופאים מסוגלים לבצע הדמיה שכזו). בנוסף חשוב שתבדקו כימיה בינכם לבין הרופא המיועד. אומנם הקשר שלכם הוא ענייני ומקצועי, אך בגלל רגישות הניתוח והאיזור בו הוא מתמקד, מומלץ לבחור מנתח פלסטי שאתם מתחברים אליו גם בפן הריגשי ואתם סומכים עליו שיבצע את עבודתו ויתקן את מה שאתם חושבים שהוא בר תיקון. עתה כל שנותר הוא לעבור את הניתוח ולהתכונן לשטף המחמאות העתיד לבוא. בהצלחה!

תגובות