מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

עמותת 'אחת מתשע'

כמוניבלוגיםעמותת 'אחת מתשע'יום עיון של עמותת 'אחת מתשע': חידושים בטיפול בסרטן השד

יום עיון של עמותת 'אחת מתשע': חידושים בטיפול בסרטן השד

עמותת 'אחת מתשע' תקיים ביום ד' ה-24 לאפריל יום עיון לחולות סרטן השד ובני משפחותיהן, בנושא 'חידושים בטיפול בסרטן השד'

14/04/13 15:04
1451 צפיות

עמותת 'אחת מתשע' תקיים ביום ד' ה-24 לאפריל יום עיון לחולות סרטן השד ובני משפחותיהן, בנושא 'חידושים בטיפול בסרטן השד'.

 

יום העיון, שיתקיים במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, יכלול הרצאות בנושא חידושים בטיפול בסרטן השד בהשתתפות מספר רופאים בתחום ובהנחיית פרופ' משה ענבר, מנהל המערך האונקולוגי. ד"ר תמר ספרא תרצה על מחקר שבו מעורב ביה"ח בנושא הטיפול בטמוקסיפן ותרופות הורמונאליות אחרות למשך חמש שנים או יותר, ד"ר אורית גולן תרחיב על טכנולוגיות חדשות בדימות השד, ד"ר רינת ברנשטיין מולכו תדבר על הקשר הגנטי בסרטן השד, פרופ' אילן רון ירצה על חידושים בטיפולים כימו-ביולוגיים בנשים עם סרטן שד גרורתי, ד"ר דיאנה מצייבסקי תדבר על שינויים בקרינה לשד וד"ר לריסה ריבו תרצה בנושא חידושים בטיפול הורמונאלי בסרטן שד גרורתי.

 

בנוסף, יום העיון יכלול פאנל בנושא תכנית 'לצדך' של העמותה, במסגרתה נשים שהחלימו מסרטן השד ועברו הכשרה, מלוות נשים שמתמודדות עם המחלה. בפאנל ישתתפו שלוש נשים שיספרו על גלגולה של הנתינה מהאחת להאחרת. הפאנל בהנחייתה של המדריכה והמטפלת תמי אלעד, M.S.W . כמו כן, תתקיים הרצאה מפי ד"ר מירי נהרי, פסיכו-אונקולוגית וטל פרי, מנהלת מערך התמיכה בעמותת 'אחת מתשע', על התמודדות של ילדים בזמן המחלה.

 

יום העיון יתקיים ב-24.4 בין השעות 9:00-14:00 במרכז רפואי איכילוב בת"א, באולם ההרצאות, קומה 2- בבניין סוראסקי. מספר המקומות מוגבל, למעוניינים יש לאשר השתתפות מראש במייל: Callus@0nein9.org.il או בטל': 03-6021717 שלוחה 227.

 

עמותת "אחת מתשע" מסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן מאז הקמתה בשנת 1994. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. העמותה מקיימת פעילויות הסברה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם למחלה, ומובילה מאבקים ציבוריים לשינוי מדיניות בתחום בריאות השד בישראל.

תגובות