מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

למה? למה? למה?

כמוניבלוגיםלמה? למה? למה? הרצון הזה להרזות .......

16/08/13 17:18
447 צפיות

 מהרצון הזה להרזות כבר הייתי אצל כ"כ הרבה דיאטניות, קבוצות תמיכה, כדורים, הרעבה, עם פחמימות ובלי פחמימות, רק חלבונים , בלי מתוקים, שילוב של ספורט , עשיתי דיאטה לבד וגם עם חברה, נראה שהכול אני כבר יודעת אני יכולה להיות בעצמי דיאטנית .

 

אבל בסופו של דבר לאחר כל הרזיה (המחמאות, הכייף , הבגדים ...) הכול עלה ושוב התסכול  , הערות מהסביבה שלא תורמות - לא הצלחתי בשום דיאטה לשמור על המשקל לאורך זמן.

 

לפני מס' שנים הייתי אצל דיאטנית ירדתי כ"כ יפה אבל הרצון הזה לאכול דברים טעימים והרבה  והפחד לעלות הולידו רעיון שהתחיל בקטנה ביום שחטאתי מיד הקאתי וככה שמרתי על המשקל, זה התחיל מפעם בכמה זמן כדי לשמור על המשקל ולאט לאט מבלי שארגיש ואהיה מודעת התחלתי להקיא פעם בשבוע והיום זה כבר כל יום והכול כדי לשמור על המשקל.

 

הטיפול הפסיכולוגי לא עזר , גם לא פסיכאטר הם רק גרמו לחיטוט של דברים בעברי שהגבירו את הלחץ הנפשי שבו אני שרויה מימלא (לפעמים נראה לי שבגלל הטיפולים האלו אני מקיאה יותר)  עדיין מקיאה אבל משום מה עדיין לא רזה,לא רוצה להיוית אנורקסית אבל רזה סבירה.

 

המלחמה הזו מתישה כל כך, להסתיר את המעשים להתנהג בזמן ארוחות ליד  משפחה וחברים כאילו הכל נורמלי ותקין

 

לא מצליחה למצוא מישהו שבאמת יכול לעזור לי (כל המרפאות האלה להפרעות אכילה יש להם תורים ארוכים ומטפלים בעיקר באנורקסיה)

 

לרוץ מדיאטנית לפסיכולוג לא ממש תורם - הלוואי והייתה מסגרת פרטית כזו שלא מחכים תורים ארוכים שיש בה הכול לטיפול כמו שצריך ושיחזיק לתמיד - יש חיה כזו?

 

 

 

תגובות