מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

התחושה לפני ואחרי קיצוור קיבה (שרוול...

מאת אילן6
22/01/14 20:41
472 צפיות
יום הניתוח: יש להיות בצום 8 שעות לפני הניתוח, מתוכם 6 שעות בצום כולל ממים.

הגעתי למדיקל סנטר הרצליה, בשעה 6, כשלוש שעות לפני הניתוח. הקליטה היתה קצרה, כ 20 דקות אצל פקידות הקבלה, עוד עשרים דקות אצל אח בודק. סה"כ כ שעה מתוכם 20 דקות בהמתנה לאח הבודק.

כשעה לפני הניתוח נכנסתי לחדר ניתוח, החלפתי בגדים, נפגשתי עם המרדים שהסביר לי על תהליך ההרדמה. המרדים חיבר אותי לאינפוזיה. הייתי במצב זה כ חצי שעה. ואז נלקחתי לחדר הניתוח. שבו היו כ 4 אנשים. המרדים דבר איתי כדקה הוא הסביר את תהליך ההרדמה, הכניס חומר הרדמה ותוך כ 10 שניןת נרדמתי והתעוררתי אחרי הניתוח בחדר התאוששות.

אחרי הניתוח:

קמתי בחדר התאוששות, קצת מעורפל. אחרי מספר דקות הועברתי לחדר. ללא כאבים. עם תחושה קלה של בחילה. התלןננתי בפני האחות על תחושת הבחילה והיא הוסיפה לאינפוזיה חומר נגד בחילה שדי עזר. נרדמתי והתעוררתי ב 5 בבוקר ע"י ביקור האחיות. מידי כמה שעות הרגשתי תחושת בחילה וקילתי לאינפוזיה חומר נגד בחילה. חוץ מתחושת הבחילה לא הייתה תחושה לא נעימה אחרת או כאב. לקראת הערב נותקתי מהאינפוזיה והתחלתי לשתות בצורה הדרגתית.  בעמידה, והתהלכתי במסדרונות המרכז. ד"ר סובחי ביקר אותי בבוקר יום זה ולמחורת בבוקר. ביום השני הוא הוציא את צינור הניכוז, תהליך מהיר מלווה בצריבה קלה.

ביום השני בבוקר תחוששת הבחילה גברה, (אולי בגלל שלא קיבלתי יותר משהו נגד בחילות), והקאתי פעמיים. אך תחושה זו עברה עד הצהריים ונעלמה לחלותין עד יום למחורת.

ביום זה השתחררתי הבית בסביביות שעות הצהרים.

תגובות