מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תזונה כירורגית לריפוי מסוכרת, מלחץ ד...

כמוניבלוגיםתזונה כירורגית לריפוי מסוכרת, לחץ דם גבוה ופתיחת סתימות בכלי הדם ללא צנתור וניתוח מעקפיםסוכרת קשה, 35 ק"ג ו- 20 תרופות וזריקות נעלמו מחייו של משה גולדיס מירושלים

סוכרת קשה, 35 ק"ג ו- 20 תרופות וזריקות נעלמו מחייו של משה גולדיס מירושלים

בגיל 55 הבנתי שסוכרת מבוגרים ניתנת לריפוי מוחלט גם אחרי 15 שנה וגם כאשר החולה נוטל תרופות בהזרקה. הטיפול של ד"ר ערן אשחר מוכיח זאת שוב ושוב. "תזונה כירורגית", שיטת הטיפול אותה פיתח מובילה להחלמה מוחלטת מהמחלה וגם לירידה מהירה וסופית במשקל. הרופאים לא סיפרו לי את האמת במשך 15 שנה. הם המשיכו להגיד לי שזו מחלה כרונית שאין לה מרפא. כואב לי על מאות אלפי החולים שמולכים שולל בכל יום ועל הסחיטה של הקופה הציבורית על ידי תעשיית התרופות בישראל. אליעזר גולדיס, ירושלים.

25/03/14 7:24
2390 צפיות
 

משה גולדיס מירושלים מספר על החלמתו מסוכרת והשלת 35 קילו ממשקלו תוך כדי השלכת כל התרופות לפח האשפה אחרי 15 שנות סבל.

 

שלום
אני בן 56 . לפני 13.5 שנה גילו אצלי לחץ דם גבוה, לאחר מכן סוכרת, שומנים גבוהים בדם וחלבון גבוה בשתן.
כל המדדים הלכו ועלו מידי שנה ואיתם גם כמות התרופות. לאחרונה ההמוגלובין A1C שלי היגיע ל- 9.5 והזרקתי אינסולין בקביעות בנוסף לכדורים נגד הסוכרת. למרות הכמות הגדולה של התרופות הסוכר שלי בבוקר עמד על מעל 200, השומנים היום מעל 300 וההרגשה בהתאם.
המשקל שלי היגע ל- 129 ק"ג, עודף משקל של כ- 40 קילו. זה התבטא בתחושה הכללית כמובן.
מידי יום בלעתי כ- 17 תרופות ללחץ דם, לסוכר בדם, לכולסטרול ועוד 3 זריקות.
בנוסף עישנתי 2 קופסאות ויותר של סיגריות ביום.
במצב זה פגשתי את ידידי מאיר כהן שהפנה אותי לד"ר אשחר.
אחרי פגישתנו החלטתי מיד שאין לי ספק שאני הולך ליישם את הגישה בחיים שלי. מהסדנא של ד"ר אשחר והפגישה האישית הבנתי שיש הרבה מאוד להרוויח ושלא חסר מה לאכול גם אם רוצים לאכול בריא, כפי שהבנתי שרבים חושבים. כיוון שאני עוסק בענייני מזון ובישול שנים רבות מצאתי עשרות אפשרויות להכנת אוכל בריא ויפה מהמזון הטבעי.
מהר מאוד התחלתי לראות שינוי במצבי. הסוכר בדם הלך וירד ולבסוף הפסקתי את השימוש בכל התרופות והזריקות שלקחתי במשך שנים. כיום הסוכר הינו סביב ה- 90 ללא תרופות ועדיין יש מקום לשיפור.
ירדתי 35 קילו ב- 5 חודשי ליווי והדבר בא לידי ביטוי בקלות התנועה שלי ובאנרגיה. עדיין יש לי עוד 10 ק"ג להוריד כדי להגיע למטרות שהצבתי לעצמי בהדרכתו של ד"ר אשחר.
הרגשתי שהגוף שלי אומר לי תודה על המעבר הזה. המזון הכבד, במיוחד של יום שבת, התחלף במזון קל בריא וטעים שהשאיר אותי במשך כל השבת ערני, קליל, אנרגטי ופעלתן. דרך אגב, כל מי שאכל איתי את אותו המזון דיווח על אותה התחושה. הבנתי לראשונה את המחיר הכבד שמשלם הציבור, במיוחד הציבור החרדי אותו אני מכיר מקרוב, על המזון העמוס מידי בשומנים, קמח לבן וסוכר. אני רואה סביבי אין ספור חברים ומכרים חולים ועם תרופות ואני מבין היום את הסיבה. אני חושב שהיגיעה השעה להתעוררות המונית בנושא זה. ולשינוי פני הרפואה בישראל לרפואה אמיתית על פי חוקי הבורא והבריאה. עצם העובדה שאני לא קיבלתי במשך 14 שנה שום מידע אמיתי מהמערכת הרפואית ומהרופאים על כך שאני יכול להבריא מכל המחלות ובעיות הבריאות שלי הוא אות קלון לרפואה ולחברה שמאפשרת את ההמשך של מסכת העלמת המידע הזה מציבור עצום של חולים שכורעים תחת הסבל.
אנחנו רואים היום בשעה שכל שעה מדברים בחדשות על משבר בית החולים הדסה כמה שיקולים של בצע כסף הם שמנחים את המערכות הרפואיות ובראש ובראשונה תעשיית התרופות שיש לה עניין להמשיך את סחר המכר של התרופות שאצלי לא ריפאו כלום, לא יודע מה איתכם.
ובכן, הרגשתי שעליתי על דרך שאינני רוצה לחזור ממנה משום שרק היא שיחררה אותי ממחלות כרוניות שלרפואה לא היה עבורן כל פתרון מלבד להלעיט אותי בתרופות לכל החיים.
ראיתי מול עיני איך "התזונה הכירורגית" של ד"ר אשחר עובדת, בהשוואה לכל דבר אחר שראיתי וניסיתי בחיי בתחום הבריאות שלא ממש עבד.
יותר מזה, אני חושב שלב השיטה של ד"ר אשחר הוא הליווי הצמוד והיומיומי שבלעדיו לא היה לי שום סיכוי להגיע לתוצאות שאליהן הגעתי. אין ספור שאלות, קושיות, התלבטויות נענו בתמיכה צמודה ומענה מידי של ד"ר אשחר שאיתו יצרתי קשר קרוב כך שיכולתי להתרכז בתהליך הריפוי שלי בשקט ובביטחון מלא שאני פועל כהלכה מבלי להזיק לעצמי. אציין שלאחר סיום תקופת הליווי הבסיסית אני ממשיך את הליווי של ד"ר אשחר מתוך הכרה בחשיבות הגדולה של הליווי הצמוד.
יש לי עוד דרך לעשות עם לחץ הדם שלי ועם המשקל, אבל מה שהשגתי עד כה, בתקופה כל כך קצרה יחסית לשנים שאני מוגדר כחולה כרוני ללא מרפא, הוא הישג בלתי רגיל מבחינתי וראוי להוקרה.
אני עושה כל שביכולתי כדי להציע למכרי את הגישה הנפלאה הזו של בריאות על פי חוקי הבורא והבריאה ואפילו ילדי מתחילים ללכת בכיוון הזה וכבר רואים תוצאות נפלאות. כמה ממכרי שהופנו לד"ר אשחר כבר רואים תוצאות מופלאות ומכירים תודה לבורא על ההפניה לד"ר אשחר.
כיוון שהשינוי החיצוני שחל בי כה גדול כל אחד כמעט  שמכיר אותי שואל אותי איך עשיתי את זה ואני ממליץ להם בשמחה על הדרך שלמדתי מד"ר אשחר.
כל מה שנשאר לי הוא להציע לכל בית ישראל ללכת בכיוון שיכול לחולל מהפך בבריאות של כל מבוגר וצעיר איש ואשה בישראל ולמנוע מכם חולי ומכאוב. אני מציע לכם לשים בצד את כל מה שידעתם עד עכשיו על בריאות ולשמוע את ד"ר אשחר. זה עולם אחר של מושגים והבנות, שכולם מבוססים על מדע מדויק וניסיון עשיר של רופאי הגישה. אין מה לפחד כי מחכים לכם חיים טובים יותר. אל תחששו שאתם מוותרים על משהו בחיים. גיליתי שלא מוותרים על שום דבר באמת, חוץ מעל הפחד והחרדות והתרופות שמלוות את המחלות ועל המחלות עצמן. המחיר של אכילה של כל דבר, גם של המזון הגרוע ביותר לגוף, הוא גבוה מאוד ועלול לקצר את החיים שלכם. את זה הבנתי הודות לד"ר אשחר.
 אני מודה לבורא יתברך שזימן לי את הגישה ופתח את ליבי להבין וללכת בדרך הזו שיכולה להביא לי ולבני ביתי רק שפע של בריאות ושמחה ואני בטוח שגם אריכות ימים טובה.
בברכה

 

משה גולדיס -  052-7622550

 

תגובות