מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

החיים על פי החוסר

מאת miss
23/10/17 14:42
1756 צפיות

היי אחרי הרבה זמן שלא כתבתי פה, אני מעדיפה לכתוב כאן כי פחות יזהו אותי ויש יותר אנונימיות. 

האמת כל ההרגשה הזו לפעמים שאתה קם בבוקר ובמקום לשמוח שיש לי שגרה קצת אנשים לדבר איתם אני מרגישה את הבדידות הקיומית הזו. לא ישנה לאן ילך תמיד לא ארגיש שייכת ,גם אם יש את המעט אנשים שאני חשובה להם תמיד ארגיש את הבדידות. אני רואה את המשפחה, חברים ותמיד תחשוב שאתה לבד. ב"ה יש בן זוג אז גם איתו אני חייה אחשוב שעוד רגע יעזוב החרדת נטישה שגורמת לי להבין שאולי אין לי חברים כי אני לא מכירה את עצמי אני מפחדת להיקשר ומראה תגובה שלילית כלפי עצמי וזה מראה לאחרים להתרחק. מה שלדעתי מלמד שבדידות היא לא תמיד היא אמיתית היא תוצר של הקשיים והחוסר שבנינו על עצמינו שגורם להתרחק. מקווה לאט לאט אכיר את עצמי ואראה שאם אקבל את עצמי והתפלל אולי יבוא היום ואראה שבדידות היא רק קיר לוואי של המחשבות שלי ואי שמחה והודיה על מי שאני.

תגובות

שני17
23/10/17 17:54

הלבד והבדידות הן עוד זמן לגלות עם אילו מתנות באת כדי לחלוק אותך עם אחרין יש בך המון דברים יפיים יחודיים ומיוחדים. בבדידות יש דממה ובדממה יש גילוי . האהבה תמיד איתך ואהבה זה חיבור וביחד אל תתני לאגו לאשלות אותך שאת לבד.

miss
28/10/17 21:45

זה ממש מלמד ומעודד מה שכתב לי, ובאמת עובדת על החשיבה שלי שאני לא לבד ואכן זה האגו ולאט לאט אכיר לאהוב את עצמי. תודה

לי.li
28/10/17 21:36

היי, היה עצוב לקרוא שגם עם המעט שאת חשובה להם תמיד תרגישי בדידות. כל כך הבנתי אותך, חשבתי אולי הבדידות היא לא תלויה בנוכחות האנשים סביבך, אלה בנוכחות שבתוך עצמך, בלעשות שלום עם כל האני שלך. מקווה בשבילך להרגיש שייכת.

miss
28/10/17 21:45

בהחלט, זה מלמד לראות שאולי הרגשת השייכות היא קודם בעצמי אחכ אחרים תודה

קוביי
16/10/20 21:01

זה מלמד על החוסר קשר הקיים בינך לבין סובבייך , עולל חוסר קשר ומלאכותיות במערכת היחסים שלך עם בן הזוג