מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

על ההזדמנות שבכאב

כמוניבלוגיםעל ההזדמנות שבכאבכאבי גב, מה הם מספרים לנו?

כאב גב הוא ההזדמנות טובה לשים לב מה קורה אצלנו פנימה, והחוצה

13/03/18 16:21
1332 צפיות
כאבי גב, מה הם מספרים לנו?

כאב גב הוא אחד הכאבים הנפוצים הגורמים לאנשים לפנות לרופא. 

אך רק לעיתים רחוקות אנו "מנצלים" את ההזדמנות לתהות ולבדוק כיצד הכאב הזה יכול לסמן לנו או לרמוז  על המרחש מתחת לפני השטח של החיים שלנו.

פעמים רבות כאשר אנשים מגיעים אליי לטיפול בסיסי של עיסוי רפואי בתל אביב, כל מה שמעניין אותם הוא הפגת הכאב, סוג של : תעזרי לי כבר להיפתר מהדבר המציק הזה.

לצערי, רק חלק קטן מהאנשים, ינצלנו את ההזדמנות הזו, להעמיק ולחקור כיצד הכאב מכוון ומצביע לנו על דבר מסויים בחיים שלנו, יתכן וכמה דברים, שאינו מדוייק לנו, שהגב שלנו כבר לא יכול יותר "לסחוב" על עצמו.

כאשר אני עושה עיסוי רפואי בתל אביב לנשים, למרות שהגיעו בשל כאב גב שמנהל אותן, ועל פי רוב הן משייכות את הכאב ללידה שהיתה, להריון שכבר קשה להן קצת לסחוב, או לכל דבר אחר, "חיצוני" להן- זו הזדמנות לעזור להן, גם מעבר לכאב הפיסי, ולהצביע על משוה עמוק יותר, פנימי, שכבר חייב להשתנות, והגוף כאילו צועק, בדרכו שלו, קורא לנו לעשות את הצעד הראשון, לשינו, לדיוק הפנימי שלנו.

במידה רבה, מרבית הלקוחות שלי הם בבחינת "באתי בגלל הכאב, נשארתי בגלל הגילוי" כלומר בגלל הטיפול, שגילה לי מה הסיבה האמיתי לכאב שלי.

כל כאב הוא למעשה רק תחילתו של מסע לגילוי פנימי אישי, ויש לברך על כך, אף על פי שמי מאיתנו רוצה לברך על כאב... אבל אלו הפ פני הדברים באמת.

פעמים רבות, לאחר הטבה בכאב, המטופלת אומרת לי: "האמת, הכאב לא היה כל כך נורא..." במילים אחרות, אני כבר בריאה והכל בסדר. אך אלו בדיוק המקרים שאם לא לקחתנו את השיעור בפעם הראשונה, סיכוי טוב שנקבל את השיעור (הכאב הבא) בפעם השניה, בדמות כאב חזק, מתמשך ועמוק יותר.

אז מה מתחבא מאחורי כאב הגב שלך ?

https://youtu.be/iKQntgMuoHU

עיסוי רפואי בתל אביב | 050-906-54-54 התקשרו עכשיו לעירית

תגובות