מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אופנה וסרטן השד

כמוניבלוגיםאופנה וסרטן השדהחג מגיע ואיתו החשק הזה והרגע להתחדש בבגדים חגיגיים לחג

החג מגיע ואיתו החשק הזה והרגע להתחדש בבגדים חגיגיים לחג

18/03/18 11:17
6884 צפיות
החג מגיע ואיתו החשק הזה והרגע להתחדש בבגדים חגיגיים לחג

אותי זה תמיד מחזיר לחג הראשון אחרי שעברתי כריתת שד ונורא רציתי ללבוש שמלה לבנה עם כתפיות דקות ולא יכולתי.השקע שנוצר באזור החזה בצד של הניתוח לא איפשר לי ללבוש בגדים עם מחשוף ובכלל בלי חזייה.היום אני מלווה גם נשים שעברו שחזור ועדיין יש לעיתים חוסר סימטריה שמצריך דיוק בדרך שלהן להתלבש.אני מדגישה תמיד לכל הנשים,  אתן משקיעות קודם כל בשביל עצמכן. כדי שאתן תרגישו טוב בתוך הבגד,כדי שתרגישו ביטחון עצמי,כדי שתביטו במראה ותאהבו את מי שאתן רואות מולכן. כולנו עברנו מסע לא פשוט ונכון, הגוף מלא צלקות פיזיות המשפיעות גם על הנפש שלנו . אבל אני מאמינה בכל ליבי שכשאת תלבשי את הבגד החדש, הלבן שיחמיא לגוף שלך את תרגישי מדהים.אז לקראת פסח החלטתי להביא לכן כמה טיפים של סטיילינג:

1. אחד העקרונות החשובים בסטיילינג זה שאנחנו בוחרות לאן העין תסתכל.מי שעברה ניתוח בחזה יודעת  שתמיד יש לנו תחושה שכולם מסתכלים לנו על החזה ולרוב זה רק בראש שלנו. אבל זה עדיין מאוד מטריד ומעסיק אותנו. לכן אם נלבש בגד עם גזרה מאוד מיוחדת באזור השרוולים או מכנסיים או חצאית עם הדפסים דומיננטיים,  כולם יסתכלו לאזורים המיוחדים האלה ולא על החזה שלנו. תמונות להמחשה

2. לא חייבים מחשוף! ישנן חולצות ושמלות שהחלק העליון סגור לגמרי אבל עם טוויסט. העיצוב של הבגד בחזה או אפילו כולו תפור מבד מיוחד, תחרה או רקמה כך שלמרות שהן אינן חשופות הן מאוד מיוחדות ובעלות מראה אצילי.

3. במידה ואת מעוניינת ללבוש מחשוף קטן ורוצה להרגיש בנוח, יש חזיות עם תוספת תחרה כך שגם אם זה מבצבץ החוצה זה נראה כמו גופיה שהכוונה שלה לבלוט מחוץ לבגד. כן חזייה כזו את יכולה בקלות ללבוש חולצה מכופתרת או חולצה עם מחשוף וי ולהרגיש שלמה ובטוחה.

אבל הכי חשוב, תזכרי תמיד שהאקססורי הכי מיוחד שלך זה החיוך שלך. לא משנה מה תלבשי, כשאת מחייכת את זוהרת והכי חגיגית,  תמיד,  כל יום!

חג שמח!

יאנה דרום

בעלת רשת אופנה לנשים המתמודדות עם סרטן השד 

תגובות

חלינקה-ש
18/03/18 12:48

מקסים!:heart:

נעה-גביש
18/03/18 12:51

מדהימה שלי את איך בא לי ללבוש לבן עכשיו. תודה על הלב הרחב והנקי שלך :heart::heart: