מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

המדריך - מעיים יבוא עזרי

כמוניבלוגיםהמדריך - מעיים יבוא עזריכח רצון התמדה ונחישות בדרך להחלמה

הדרך שעברתי

21/03/18 23:49
2107 צפיות
כח רצון התמדה ונחישות בדרך להחלמה

יותר מ-20 שנה חלפו מאז הפעם הראשונה שזה קרה.נסענו לסופשבוע והתחילו כאבי בטן קשים מאוד.התכווצויות מטורפות ו...צורך ללכת לשירותים.פעם ועוד פעם ועוד פעם.חזרנו לבית, הלכתי להיבדק וקיבלתי את הבשורה המרה. דלקת במעי הגס - קוליטיס.אז כבר עברנו לצפון לשנתיים זמניות.התחלתי לקבל כדורים שרק הזיקו לי ומייד הפסקתי אותם.קיבלתי המלצה על בית טבע מעולהשינויי תזונתי וכמה חיזוקים טבעייםובאמת הכל חלף כלא היה.עד.... לפני שנתיים.זה התחיל ככה בקטנה,מידי פעם תזכורות של אי נוחות, תפקדתי רגיל, הכל היה לכאורה בסדר.ועד שיום אחד הבנתי שזה חוזר בגדול.אכלתי משהו בחוץ שהוביל שוב למצב לא טוב.עלה לי חום גבוה מאוד, רעדתי בטירוףאך היה לי ברור ששום כדור לא יכנס לתמונה.הגוף התנגד חזק!ולמעשה בתוך תוכי אני כל כך יודעת.אני חיה את זה, את המודעות .לא וויתרתי. עשיתי עבודה תודעתית על עצמי והבנתי שוב...הגוף רק משקף לי את תת המודע, במחקר הפרטי שלי כמטפלת גיליתי המון דברים שמנהלים אותי ( היה עדיף לעשות את זה מול מטפל מקצועי אך הייתי מוגבלת לצאת מהבית) זה לא פשוט בכלל, אפילו כואב.הרגשתי שכל מה שבניתי מתערער סביבי.ואז אמונה. אמונה שדברים לא קורים סתם.האמונה שאי אפשר רק לעלות ולהצליח כל הזמן, לטפל בכולם....ורגע מה איתי?כדי לעשות קפיצה קוונטית לפעמים צריך לפרק לנקות את הכלי כדי להרכיב מחדש.

זאת האמונה שליוותה אותי. כי ככה זה שהגוף שלנו הוא הכלי שמכיל את הנשמה שלנו.אנחנו פה כדי לגדול ולהתפתח!הנפש שלנו זועקת לנו מבפנים וכאשר לא נח לה ואנחנו לא קשובים, הגוף מתפרק איפה שנקודת השבירה שלנו.איפה שהכי כואב, איפה שהגוף אותת כל כך הרבה זמן ולא הקשבנו.כל הזמן אני אומרת, שלא רק האוטו שלנו זקוק למוסך לטיפול קבוע שטיפה ותחזוקה. באוטו נדלקת נורה אדומה וכבר אין ברירה אלא ללכת למוסך ולטפל.בגוף זה הכאב, אי נוחות. הרגשה לא טובה.הוא מבקש פעם פעמיים שלוש ואז בדר"כ קורים דברים המאלצים אותנו להקשיב.מתפתחת מחלה או שהגוף קורס ואז הולכים לרופא.מתחילים לחפש מה הבעיה בגוףואז...בדיקות...תרופות...מצב הרוח יורדוכאשר מחפשים....לרוב מוצאיםוהפלא ופלא...המחלה הופכת כרונית.

להזכירכם, תרופות לא מטפלות במקור הבעיה כך שסביר להניח שהן עלולות לגרום לנזקים נוספים שירחיבו את מעגל הקסמים.ואז, יחד עם העבודה התודעתית שעשיתיותאמינו לי שחפרתי וגיליתי הרבה דברים שניהלו אותי הגיעה ההחלטה.החלטה שאני לוקחת אחריות על הגוף שלי.שיניתי תזונה והבנתי את הכח של מה שאנחנו מכניסים לפה, את ההשפעה, את ההגיון שמאחורי כל זה והוקסמתי.

ריפאתי את עצמי תוך חודש!תוך חודש מאז שהתחלתי הגעתי למצב בריאותי רגילללל..הזויי לא ?!זה רגע מרגש ומכונן עבורי...ישנם כל כך הרבה אנשים שברגע זה ממש סובלים וכל מה שצריך הוא להעביר להם ידע ולשתף אותם בדרך שעברתי בהנחה שזה יראה להם את האור וישנה להם את החיים.בכל התהליך הזה היה לי "נשק" סודישעזר ותמך בי בדרך הזאת...והגיע הזמן להעביר את זה הלאה.

אז נכון שאף אחד לא מדבר על זה,נושאים אישיים ולא נעימיםומתוך הקושי והמצב שעברתי יש לי את האפשרות להבין גם אתכם.

אגב...במידה ואתם בשלב דלקתי כלשהו(לא משנה באיזה מקום בגוף ) ולפני תרופות,זה בדיוק השלב להתעורר מהר וחזק!

אם הדרך שעברתי מעניינת אתכם ותרצו לקבל מידע נוסף, צרו קשר בשמחה.

בריאות והחלמה לכולם,

ורד

תגובות