מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שם פס על העולם

21/04/18 21:09
828 צפיות

שעת ערב. משרד. קיבלתי את חומר החקירה שצולם בפרקליטות.

מיד פתחתי את צילומי זירת הרצח. כמו בכל תיק משטרתי, לוח הצילומים מתחיל בצילום מחוץ לזירה, במקרה הזה דירה בבניין מגורים, ולאט לאט הצלם מתקרב יותר ויותר אל תוך הזירה עצמה, אל כתמי הדם, אל כלי הרצח ולבסוף הגראנד פיאלה אל גופת המנוח עצמו.

התמונות מזעזעות. הקורבן, גבר בן 50, ערום לגמרי מלבד זוג גרביים על רגליו, איבר מינו חתוך למחצה ועשרות דקירות סכין על גופו. מחזה מבחיל.

 

קראתי את דוחות הפעולה, את הנזכרים, את ההודעות של עדים אחרים ולבסוף את הודעת החשוד. אני תמיד קורא אותה בסוף כדי שדעתי לא תוסח משאר חומר הראיות.

 

מסתבר שהקורבן היה הומו מוצהר. שגר בגפו ונהג לארח גברים צעירים.

טביעות אצבע של הלקוח שלי נמצאו בדירה אבל כמובן שזה לא אומר שהוא רצח, אלא שרק נכח בדירה בזמן מסויים 

ואז קראתי את הודעת הלקוח שלי. הוא מודה ברצח.מודה ושותק לגבי המניע. הוא מספר מספר פרטים מוכנים המצביעים על היותו בזמן הרצח בדירה ובעיקר מספר לחוקרים מיזמתו כי הקורבן היה ערום מלבד גרביים. הוא אף תיאר את סוג הגרביים. אבל נמנע להמשיך לשתף פעולה, נמנע לערוך שחזור ובכלל לא דיבר יותר.

 

למחרת ניגשתי אל בית המעצר. פגשתי בחור בן 26, דתל"ש, רזה וכחוש. זיפים מעטרים את פניו. וניכר כי הוא בסערה גדולה.

 

עברתי איתו על חומר הראיות בתיק. 

"עזוב, אני רצחתי אותו, מגיע לי עונש". הוא אמר.

ואז החל לספר לי את שארע.

לדבריו, היו לו התנסויות עם גברים, לא יותר מנגינות ומציצות הדדיות. את הקורבן פגש במסיבה חודש לפני, ומיד הקורבן החל לחזר אחריו, החמיא לו, ליטף אותו. הם נפגשו פעמיים לפני אותו יום גורלי, והוא סיפר לי שהוא החל להתאהב הקורבן.

 

בפעם השלישית שנפגשו, זה היה בדירת הקורבן. 

"הוא אנס אותי" ומייד תיאר את האונס הברוטלי שעבר, הקורבן, היכה אותו לאחר שהלקוח שלי הסביר לו כי הוא לא מוכן למגע מלא. הוא כיבה עליו סיגריה, עיקם את ידו, הפשיל את מכנסיו וחדר אליו בכוח רב.

התיאורים קשים. הקורבן לא הפסיק לאנוס אותו. וגם לאחר שדם החל לרדת מפי הטבעת שלו, והוא לא ריחם עליו גם שצואה מהולה בדם החלה לרדת מישבנו. להפך, זה הדליק אותו יותר והוא המשיך לאנוס. עוד ועוד.

 

כשבועיים לאחר האונס, הלקוח שלי חזר ונקם.

 

כששמעתי אותו, תחושה של רחמים וגועל הציפה את חושי. הבנתי שזאת הפעם הראשונה שהוא מספק מניע. ויש לי קייס טוב כדי להגיע להסדר טיעון מוצלח.

 

לאחר חמישה ימים, נפגשתי עם הפרקליט המטפל בתיק. עורך דין עם לב ומקצוען אמיתי.

סיפרתי לו הכל.

הוא הזדעזע לחלוטין. וביקש את רשותי לבקש המשך חקירה. (לאחר הגשת כתב אישום לא ניתן לחקור באופן אוטומטי, יש לקבל אישור מיוחד מפרקליטת המחוז).

 

לאחר יומיים הודיעו לי כי הלקוח שלי נמצא מת בתא המעצר. שם קץ לחייו.

 

אז מי כאן הרע בסיפור?

האנס שנרצח באכזריות?

הרוצח שנאנס בברוטליות?

 

איני יודע. אני רק יודע שאולי הייתי צריך להיות יותר רגיש ולבקש משלטונות שב"ס להקפיד יותר בשמירה על הלקוח שלי.

או מחשבה נוספת שרצה לי בראש. שלא קיבלתי תשלום מלא עבור שירותיי...

 

אני אוסיריס.

 

 

תגובות

אוסיריס
24/04/18 15:15

לכל מי ששאל והתעניין: 1. הלקוח שלי מת שהוא בחזקת זכאי שכן מעולם הוא לא הורשע בבית משפט. 2. גם הקורבן נח על משכבו בשלום כששמו לא הוכתם כאבריין מין, כיוון שגרסת הלקוח לא הועמדה לבחינה בבית משפט.

אוסיריס
24/04/18 15:25

*עבריין כמובן...

Mushi
24/04/18 15:16

אתה לא!

Mushi
24/04/18 15:20

סיפור נורא היה מנחם אם היית כותב שאתה סופר... ובקשר לשאלה: אבסלוטלי רעים ואבסלוטלי טובים יש רק ב'וואן דאן ושישה קליעים'

אוסיריס
24/04/18 20:18

אין על ז'אן קלוד

רונית311
14/06/19 23:41

עוד יום שישי משעמם לפחות אני קוראת את החוויות שלך. הסיםור רמובן קשה ועצוב אבל עדיין אני חושבת לעצמי שהלוואי שהיו לי חיים מסעירים כאלה, ולא חיים אפורים ושגרתיים. הייתי מתה להתחלף איתך או להתלוות אליך לחודש... :smile::embrsd:

dame9ningen
15/06/19 0:39

זה חוקי שאתה מוציא פרטים כאלה לציבור?

יעלה16
15/06/19 2:14

כל עוד הכותב אינו נותן פרטים מדוייקים ( שמות,מקומות וכו') אז זה בהחלט חוקי.יש בעלי מקצוע רבים שעושים שימוש במקרים שקרו להם עם פציינטים( רופאים,פסיכולוגים וכו')והס מלהזכיר או לחשוף פרטים מדוייקים.עולה בראש פתאום אילן רבינוביץ,בכמה חוסר רגישות חשף פרטים על לקוח שלו,לא מפורסם במיוחד-דודו טופז.אחרי לכתו כמובן.עבירה אתית חמורה ביותר...

אוסיריס
אוסיריס
סנגור פלילי בלב ובנפש. חי את החיים על הקצה. אבל ממש על הקצה. אוהב את החיים למרות שלא תמיד הם אוהבים אותי....