מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםיום יוםיום יום - חולמת מכוניות

23/05/18 12:15
1915 צפיות
יום יום - חולמת מכוניות

האוטו האהוב שלי חוגג החודש יום הולדת 4, האוטו עבורי הוא חלק בלתי נפרד מגופי כיוון שלאן שהרגליים לא מצליחות לקחת אותי הוא לוקח אותי ולכן, למרות שאני ממש אוהבת אותו, אני מחפשת להחליפו לפני השלב שבו יתחילו להיות בו תקלות שדורשות "אישפוז" במוסך.

עד כאן ברמת ההחלטה העקרונית אבל, לצערי את הדגם שיש לי הפסיקו לייצר ולכן התחלתי במסעי חיפוש אחר הרכב הנוח הבא (זה כמעט כמו הכוכב הבא אבל בלי שירים).

את החיפוש התחלתי מהמקום הנוח של פינת המחשב בבית, קראתי מבחני דרך, בחנתי צילומים של רכבים והשוותי מחירים, רמות בטיחות וצריכת דלק. לאחר מיון קפדני נשארתי עם מספר רכבים ולהם תאמתי נסיעת מבחן. אני לא קונה בלי נסיעת מבחן, חייבת להרגיש שנוח לי לשבת, שנוח ונעים לנהוג, בכל זאת צפויי לנו פרק זמן לא מבוטל ביחד ואני רוצה לעשות את הבחירה הנכונה.

אז אחרי כמה נסיעות מבחן וכמה אנשי מכירות אדיבים (הם בהחלט רואים את העמלה שבקצה המנהרה) נשארתי עם רכב אחד שהיה הכי נוח והכי מפנק אבל.... הכי יקר :(

ואז התחילו השאלות, האם כדאי להוציא כזה סכום בשביל נוחות, בשביל  כמה פינוקים, בשביל ההרגשה הנעימה ביותר בנסיעה ובשביל שלא ארגיש באסה בכל פעם שאכנס לאוטו. השאלות הללו התרידו אותי גם ביום וגם בלילה, חלמתי על מכוניות ותאמינו לי שזה לא היה כיף.

אחרי כמה ימים ולילות שכאלו הגעתי להחלטה וכאן המקום להודות להורי על הדוגמה ששימשו לי בחינוך הכלכלי הנכון, הייתי מחושבת כספית, מהחודש הראשון שהיה לי האוטו הנוכחי חסכתי כסף ליום החלפתו ואני יכולה להרשות לעצמי לקנות את הרכב היקר והמפנק, אני רוצה להעניק לעצמי את המתנה הזו ואני רוצה להנות בכל פעם שהואטו מחליף לי את הרגליים ומוביל אותי למקומות אליהן אני רוצה להגיע.

תגובות

ערן-ברקוביץ
23/05/18 13:01

טוב שיש את היכולת הכלכלית כי אני מאוד תומך בבחירה הזו. הרכב מאפשר ניידות וחופש, וטוב שיהיה כמה שיותר נוח. לכן אני גם ממליץ להוציא תווי חנייה (מנקודת מבט אחרת) כדי שהיציאה מהבית תהיה כמה שיותר נוחה, נעימה ובטוחה ושיהיו כמה שיותר כאלו. היציאות מן הבית חשובות ותורמות לכלל היבטי השיקום (פיסי, קוגניטיבי ורגשי), ועל כן חשוב לעשות הכל כדי שיצליחו ויהיו נוחות. על כן גם יש התאמות לרכבים לאנשים עם פגיעה תפקודית (כמו מעלון, מנגנון יד וכו') - בגלל ראייה שיקומית זו.

א-אנונומית
23/05/18 22:40

אפשר גם לקבל הנחה בתשלום של המס על הרכב בהתאם לאחוזי המוגבלות בניידות דרך ועדת ניידות

חלינקה-ש
24/05/18 11:43

עינת יקרה, תודה רבה על השיתוף. תהני מהרכב:heart:

ערן-ברקוביץ
26/05/18 20:35

:wink:

alex0505
28/05/18 10:02

https://www.youtube.com/watch?v=yFwIKeAw-8M זה הרכב שלי כבר שנה .