מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

*** ביחד אין פחד ***

כמוניבלוגים*** ביחד אין פחד ***כועסת ומשחררת בהקדם

מאת יוליה
26/05/18 6:43
508 צפיות
כועסת ומשחררת בהקדם

השבוע יצא לי הרבה להתמודד עם כעסים. גם שלי וגם של האנשים שאני מלווה בדרך להחלמה ולבריאות.

אז מה קרה שהכעיס אותי כל כך? האמת זה לא משנה, יותר חשוב איך אני מתמודדת עם זה בזמן אמת,

איך משחררת את הכעס, כי כעס זאת אנרגיה שיכולה להיות כלואה אם משאירים אותה בפנים ויכולה ממש להיות

אנרגיה שהורסת אותנו מבפנים, וגורמת לכך שנאכל על זה או נצום על זה או נעביר את זה לתחום אחר,

במקום פשוט למצוא דרכים לשחרר את הכעס.

אז מה קרה ואיך שחררתי את הכעסים בזמן אמת?

1. קיבלתי דוח חנייה, אבך בעלי לא סיפר לי על זה באותו הערב של טיפול שהעברתי בים, כדי לא לבעס. למחרת בבוקר, סיפר לי על זה באוטו בנסיעה לצפון. כמובן התגובה הראשונה שלי הייתה המון כעס ותסכול. ואז קלטתי שאין יותר מדי מה לעשות עכשיו ועל שיעורים בחיים צריך לשלם. התחלתי בנשימות וביקשתי מבעלי שישים לנו מוסיקה קצבית להחליף את המצב. התחלנו לשיר עם הילדים למחוא כפיים פתחתי חלון נשמתי עוד קצת ...ו....זהו הכעס בחוץ ואפשר להמשיך בנסיעה.

2. למחרת, הבאתי לבעלי 100 ש"ח שיעשה קניות של פירות וירקות, כשחזר סיפר לי שאיבד את הכסף. מה????? רתחתי שוב מכעס. איך זה יכול להיות? ונתתי כמובן הרצאה בשמירה על הכסף וכו' שלא ממש עזרה :) אבל...הכעס היה בתוכי. לפניי היה יום עם עשייה מרובה והייתי חייבת להחליף מצב. מה עשיתי? נכנסתי למקלחת, שטפתי את הראש (למרות שלא הייתי חייבת, אלא בשביל הרענון והחלפת המחשבות), ישבתי על הספה עם כוס תה חמים ומרגיע, עשיתי נשימות ושמעתי 5 דקות של מוסיקה מרגישה בעיניים עצומות עם קול של מישהי מרגיעה. תכלס זה עזר אך עדיין הייתי בתוך זה. החלטתי שאני מתחילה לענות לשאלות של האנשים ולצאת קצת מההרגשה של עצמי ושהכל סביבי בלבד. ככה לאט לאט הכעס התחיל לעבור. ככל שהתמקדתי החוצה במה שאחרים צריכים ולא בעלבון האישי שלי, הקלטתי וידאו עם כמה טיפים בחצר שלנו, בטבע שעוזר לי תמיד ו......זהו הכעס בחוץ. הקלה גדולה!

בזכות שאני אמא לשני ילדים צעירים יחסים, אתם יכולים לדמיין לכם הרבה מצבים שמכעיסים אותי. אז פעם הייתי פונה ישר לאוכל. או להיפך לספורט קיצוני. היום אני מבינה שאפשר לבקש סליחה, אפשר לשתף חברה או את בעלי במה שמרגישה, אפשר להוציא קולות מרגיעים, לשמוע מוסיקה ולעשות עוד הרבה פעולות יצירתיות כדי לשחרר את הכעס. יודעת כמה הליכה בטבע יכולה לעזור לי או פשוט לקחת כרית ולבעוט בה. באמת. זה עוזר ממש. תנסו!

זה שאדם החלים מהפרעות אכילה לא אומר שהוא לעולם לא כועס יותר. ההיפך, כועסים אפילו יותר :) כי מביעים את כל עוצמת הכעס ולא שומרים בפנים ואז יודעים איך לכוון אותו או להרגיע.

אשמח שתשתפו כאן מה עוזר לכם להשתחרר מכעסים. בטוח זה יוכל להועיל לכולנו.

סופש מקסים ותחילת שבוע נפלא יקרים!

ואם יש לכם שאלות על תהליך ההחלמה שלי, מוזמנים לקרוא את הבלוג שלי מהפוסטים הראשונים

או לפנות אלי בפרטי תמיד שמחה לענות ולכוון.

באהבה,

יוליה

 

 

 

תגובות

חלינקה-ש
28/05/18 9:22

מרגיע לקרוא, תודה :heart:

יוליה9
28/05/18 9:51

תמיד באהבה:heart:

נויה13
28/05/18 20:10

האמת שאני ממש גרועה בלהתמודד עם כעסים מפנה הכול כלפי עצמי, או החוצה ואז שוב על עצמי... אבל תודה על מה שכתבת אנסה לאמץ:heart:

יוליה9
02/06/18 8:06

כעס זאת אנרגיה שרוצה להתפרץ. אם מפנים לה את הדרך בכל מיני צורות, היא יוצאת מהגוף ועוברת. אם מפנים אותה פנימה ומשאירים בגוף, היא מתסובבת שם בלי הפסקה כמו תקליט....לכן החשיבות של להוציא. בהצלחה נויה!

יוליה
יוליה
אני יוליה, אדם עוצמתי הרבה בזכות הפרעות האכילה שהיו לי. היום אני נשואה, אמא לשני ילדים, ואוהבת כל דבר שקשור לים ולבריאות...