מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אימפוטנציה של מילים

מאת ולריה_
05/08/18 0:25
822 צפיות

איבדתי אותך שוב.

אני זוכרת את הימים שהייתי מדמיינת אותך נכנס למיטה שלי שהפכה ממזמן לשלנו אחרי חודש בשטח, כבר לא היית אתה אבל בכל זאת התאהבתי בך כל פעם מחדש .

איבדתי אותך כבר לפרקי זמן ממושכים ואני לא רואה איך אפשר עוד.

לוחם שלי כמה שרציתי שננצח במלחמה הזאת שנינו 

שלא נאבד כוחות גם ברגעים הכי כואבים . אני רוצה שנחזור למבנה הנטוש בשדות שהשחירו כבר בלעדינו , שנצבע הכל בחזרה לירוק ואת השמיים לכתום וורוד כמו שאהבנו. זוכר את הימים שהיינו נאבקים אחד בשנייה רק בשביל אהבה . התעייפתי כבר מלהתאהב בגברים כמו שאני שמה תחתונים להתאים את עצמי אליהם כמו לבגדים . אהבת את כל השריטות שלי והמצוקות שלי ראית בהם את השקיעה היפה כמו בבית הנטוש . מתי כבר אזכה להגיע הביתה להניח את רגלי על הרצפה שלנו להדליק סיגריה וישר לקבל הודעה "תדליקי לי את הדוד אני מסריח,עוד מעט בבית " תחזור מסריח מהשטח רק תחזור לזרועותיי שהפוך אותך לשלולית אהבה . לפחד לאבד אותו כל פעם שגופו מסתובב לצד השני בלילה . 

שלך , אהובה . 

 

תגובות

עגנון
05/08/18 3:11

שלום נחמדה, גם שמי דניאל וגם אני עברתי אהבה נכזבת קשה מאד, דווקא מצד מטפלת שאהבתי בתור אדם יותר מכל אישה אחרת והיא לא אהבה אותי ואני מצטער שגם את חווית אהבה נכזבת. אשמח לדבר אתך.

חלינקה-ש
06/08/18 11:33

מאחלת לך לחוש תמיד עטופה ואהובה כאן בכמוני אנחנו מחבקים ותומכים!:heart:

ולריה_
ולריה_