מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בת זוג עם מחלת נפש

כמוניבלוגיםבת זוג עם מחלת נפשתמונת הגלגל הענק שבחרתי לבלוג

מאת זאב1979
25/11/18 5:29
3166 צפיות
תמונת הגלגל הענק שבחרתי לבלוג

הגלגל הענק הזה מאוד מתאים למצב שלנו כרגע.

גם למצב הזוגי, גם למצב האישי שלי וגם למצב של זוגתי.

מיד כשחושבים על גלגל ענק בהקשר הזה עולה הדימוי של מאניה דיפרסיה. לפחות עבורי. אני לא חושב שזה מה שיש לה אבל כן יש לה שינויים במצבי הרוח. בתקופות טובות היא יכולה להיות האדם הכי מדהים שיש בעולם. היא אהבת חיי. אנחנו תאומים בנפש. היא תהיה מדהימה עם הילדים (יש לנו 2 בגילאי ביה"ס היסודי), היא מלאת אנרגיה, חכמה ויוזמת ואפשר לדבר על הכל. בקיצור מדהימה.

אבל כמו לכולם, יש קשיים. קשיים בעבודה עם הבוסית, קשיים בזוגיות או דברים אחרים. היכולת שלה להתמודד עם הקושי מאז שהתחיל כל העניין הזה היא מאוד מאוד נמוכה. כל כך נמוכה שזה מדהים ומבהיל. וזה לא היה ככה.

כאשר יש קושי היא מיד מניחה שהיא לא מספיק טובה, שהיא לא שווה כלום. שהיא צריכה למות. בתקופה הקשה הגדולה הקודמת שהייתה לה היא ניסתה להתאבד מספר פעמים. תמיד היא אומרת שהיא בטוחה שהיא לא צריכה לחיות יותר. אני לא צריך אישה כזאת, הילדים לא צריכים אמא כזאת וכו'. אלו הדברים הכי קשים שאני יכול לשמוע אותם כבן זוג. איך אפשר לחשוב שלילדים יהיה טוב יותר בלי אמא שלהם? איך??? זה אחד הדברים הכי כואבים לי בעולם. וזה גם מרחיק ביננו.

עכשיו שוב היא בתקופה כזאת של קושי. מעבר לזה שהיא במצב רוח לא טוב, אני לא יודע אם ומתי היא תנסה להתאבד.לי יש כדורי מרשם. לפני כשבוע היא לקחה מהכדורים שלי והלכה. פתאום קלטתי שהיא לקחה מהכדורים שלי. אמרתי לה להחזיר לי, עדכנתי את הפסיכולוגית שלה. זה לא עזר לי. היא הכחישה שבכלל לקחה את הכדורים.אמרתי לעצמי שאולי אני התבלבלתי ולא ספרתי נכון ואמרתי בסדר. בערב היא חזרה ונתנה לי את הכדורים שלי בחזרה.איך אפשר להיות במערכת יחסים בריאה, לסמוך על בת הזוג, ולהמשיך לאהוב באמת אדם שמשקר לך ככה?ועדיין אני אוהב אותה.השבוע הייתי בחול, פתאום קיבלתי מייל מהמרפאה שהבקשה שלי לחידוש מרשם אושרה(?!) מה פתאום?כתבתי לה מייד שאני יודע שהיא ביקשה עבורי חידוש מרשם (אבל אמרתי לה שהבקשה נדחתה). היא שוב הכחישה.יום לאחר מכן קיבלתי שוב מייל מהמרפאה שקיימים מרשמים כבר בתוקף (כלומר שוב הוגשה בקשה).איך ניתן להמשיך כרגיל?

תגובות

Sveta2
31/12/18 0:35

היי, הפתרון היחיד במצב הזה, זה להחליף ססמא על מנת שרק אתה תוכל לחדש מרשמים מרחוק או לעדכן את המרפאה - למסור רק לך מרשמים ביד. זה נורא קשה כשאין אמון, אבל היא חולה ובמצב כזה, צריך פשוט לקבל את זה שכרגע זה המצב ולנקוט בצעדים על מנת להגן עליה מעצמה.... מרגישים שאתה מאוד אוהב אותה, זה לא שכיח בימינו, למצוא את אהבת חייך. הלוואי שהמצב ישתפר. תחזיק מעמד !