מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אין סוף לאין -סוף

מאת Levana2
30/01/19 0:35
608 צפיות
תשפטו .. כמו כולם

יותר מידי

תמיד יותר מידי

שחור ולבן

רכבת הרים בין דממה מוחלטת

לדיבור שוטף בלי הפסקה

הגל הגבוה

בין הצחוק המתגלגל

אשר מתנפץ

ביגון הקודר

עומס מחשבות במקביל 

לבין ניתוק מוחלט מהסביבה 

שמחה גדולה

יאוש מוחלט

הצורך לדבר כל הזמן 

הרי תמיד שקטה

הצורך לשתוק

הרי תמיד זאת שמדברת

תמיד נמצאת 

אך אף אחד אף פעם לא נמצא 

לא סומכת על אף אחד

סקרנית מאוד לגלות את כולם

פעם שמנה

פעם רזה

פעם יפה

פעם מכוערת

פעם טיפשה

פעם חכמה

אבל מה שטוב,

הוא שאין כל רע,

אני השופט הקשוח המכה של עצמי

אני השד הרע

אני היצר הרס עצמי

שהורס את הגוף כדי להעניש את הנשמה

אני השד הטוב

אני השד הרע

אין מנוחה 

תמיד במלחמה

או עצבנית

או רגועה 

גם השינה 

אף פעם לא טובה 

אופטימיות צרופה

פסימיות מוחלטת 

אין אמצע 

אין שביל בדרך

הכל תמיד שרוף אחריי

הדרך חרוכה .. נשארו רק הגחלים הלוחשות 

מהשריפה האחרונה

אין זכר לכלום 

צריך הכל מהתחלה . איזו דפוקה.

תגובות

Yasi
30/01/19 8:10

איזו יכולת הבעה מופלאה יש לך. מאוד לא פשוט למצוא את שביל הזהב. כמו שכתב או שחור או לבן אבל אם מחברים אותם ביחד נוצר יין-יאנג מעתיקה לך את ההגדרה: יין ויאנג הם תיאור של ניגודים משלימים ולא דבר מוחלט, מושלם או טהור. כל הפרדה חותכת בין שני תיאורים נוגדים אלה של יין ויאנג יראה בהיפוך גמור מנקודת מבט אחרת. הגדרת הניגודים נראית הגדרה של נוחיות. כוחות בטבע ברובם ניתנים לחלוקה של מרכיבים המציינים את מצב היין והיאנג שלהם, ובדרך כלל שני אלה נמצאים בתנועה ולא במצב מקובע ומוחלט. יין ויאנג הם הפכים לכל דבר יש את ההופכי שלו באופן יחסי, שום דבר הוא לא מוחלט. אין דבר שהוא לחלוטין יין או לחלוטין יאנג. בכל נכלל גם גרעין של ההפוך ממנו. לדוגמה חורף יכול להפוך לקיץ; "מה שעולה חייב לרדת". יין ויאנג תלויים זה בזה האחד לא יכול להתקיים ללא האחר. לדוגמה: יום לא יכול להתקיים ללא לילה, אור לא יכול להתקיים ללא חשכה. יין ויאנג מתחלקים לחלוקות משנה של יין ויאנג כל הבט של יין או יאנג ניתן לחלוקה נוספת של יין ויאנג. לדוגמה טמפרטורה יכולה להראות חמה או קרה. אולם, חם ניתן לחלוקת משנה חמים או רותח, וקר לקריר או צוֹנֵן. לכל ספקטרום ישנו ספקטרום צר יותר, לכל התחלה יש רגע בזמן, לכל רגע יש התחלה וסוף, בדיוק כמו שכל שעה מתחילה ומסתיימת. יין ויאנג מכלים ותומכים זה בזה בדרך כלל היין והיאנג שומרים על שיווי משקל כאשר אחד גדל השני קטן, אולם, יכול להתקיים חוסר איזון. יכולים להיות ארבעה סוגים של חוסר איזון: עודף יין, עודף יאנג, חוסר יין, חוסר יאנג. הם יכולים למרות חוסר האיזון להיות זוג: כי עודף יין, יוצר חוסר ביאנג ולהפך. חוסר האיזון יכול להיות עניין יחסי: עודף של יאנג "מכריח" את היין להיות "יותר מרוכז". יין ויאנג יכולים לשנות צורה מאחד לשני בשלב ספציפי, יין יכול להפוך ליאנג ולהפך. לדוגמה, לילה הופך ליום, חם מתקרר, חיים באים אל קיצם והופכים למוות, צד ההר המוצל עכשיו, יהיה מואר אחר-כך והצד המואר עכשיו, יוצל אחר-כך. אולם גם שינויים אל הם יחסיים. יום ולילה מתקיימים יחד בכדור הארץ בזמן שמתבוננים מן החלל. חלק מהיין הוא יאנג וחלק מן היאנג הוא יין הנקודות בכל אחד מן המאפיינים משרתות: כתזכורת שיש עקבות של אחד בשני. לדוגמה תמיד יהיה אור בחשכה (כוכבים בלילה), מאפיינים אלה הם לעולם לא אחד או השני. כתזכורת לכך שצד קיצוני ביותר יכול להפוך מיידית להפך שלו, או במילים אחרות התוויות יין ויאנג מותנות בנקודת המבט של המתבונן. לדוגמה האבן הקשה ביותר היא הקלה ביותר לשבירה. דבר זה מראה כי קיצוניות של קיום כל מאפיין במצבו הטהור והבלעדי היא מלאכותית.

Levana2
30/01/19 23:36

וואוווו.... תודה Yasi .. אני אוהבת גירוי מחשבתי חח תודה רבה לך על זה ! מלכה! בהחלט הפלת כמה אסימונים :wink::heart:

Yasi
30/01/19 8:14

.

יאיר---ערן
30/01/19 8:39

הרשי לי להוסיף לבנה יקרה שלפעמים רכבת ההרים הזו יותר מעניינת מאשר מישור משמים וחסר שינויים. לא תמיד זה לטובה אבל משעמם זה בטח שלא.

Levana2
30/01/19 23:37

אין ....איתך זה תמיד חיוך :teeth::angel:

זר-בעולם
08/06/19 19:15

החיים לימדו אותך שתמיד כואב לכן את סומכת רק על עצמך, דיאלוג פנימי מתמשך בינך לבין עצמך, הנאמנות שלך להיותך את ואיך שהכרת לעומת מה שאת יכולה להיות ואולי אם תחליטי לצעוד במסלול אחר הכל ישתנה.. בין הלב להיגיון הרגש הוא דבר חשוף מדי, הלב הוא מצרך יקר מדי יותר מדי בשביל שניתן אותו בקלות כלכך.. דיאלוג מתמשך, מועיל בעיקר כי התוצר זו בחירה נכונה יותר אך לפעמים מבלבל וקל להתבלבל בין שני צדי האמת היגיון, ולב. וזה לא פשוט לנתק כשמישהו חדש נכנס כרוח הסערה דרך חלונות נשמתך, אך את לומדת לשחרר את הלב להשתחרר מעצמך קצת..ולהתחיל מחדש את הזמן. כי את חזקה ומיוחדת.