מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בדידות וחוסר עניין

מאת יוני65
05/02/19 11:09
3021 צפיות

היי ! קשה לספר על חיים שלמים בכמה מילים . אך אנסה לתאר את מצבי כאן ועכשיו. אני בן 53 , נשוי +4 (הבכורה גרושה +2 ילדים) , בן נשוי עם 2 ילדים ועוד בת נשואה , ובת רביעית בת 15 - עדיין בבית . כרגע - במצב הנתון שלי - אני חי על מנת לשרוד את החיים הכלכליים הקשים במדינה - אני עובד כ-13 שעות ביממה ב-2 עבודות .יוצא מהבית ב-07:30 , וחוזר הביתה ב-20:45 . כל מה שמעניין אותי הוא להתקלח , לשבת מול הטלוויזיה ולהירדם . וכך כל יום , כל שבוע ...הדבר היחיד שגורם לאשתי ולי מעט הנאה - הוא לצפות בטלוויזיה . אין לנו חיי חברה - ואם להיות מדויק יותר - לאור הניסיון שלנו בחיים עם אנשים (חטפנו הרבה "דקירות בגב") - אנחנו אף מעדיפים להתרחק מחברת בני אדם . גם בימי שישי או בחמישי בערב אשתי ואני לא יוצאים (צריך לבשל לשבת...)  - הרבה אינטראקציה אין בין אשתי לביני (כי אין זמן - ו/או אנו עייפים מדי) - ומאידך - אנחנו ביחסים מצוינים ...בשבתות - ברוב השבתות - הילדים ו/או הנכדים מגיעים אלינו לאחרונה , אבל ליד ההנאה של להיות עם ילדנו - בסוף השבת אנו "גמורים" מכל האירוח ...- פשוט התחלתי להבין שאולי משהו לא בסדר איתי . כאילו - זהו ?! אלו הם חיינו ? לעבוד לישון ולאכול ? ואם אנחנו כבר יוצאים לאירוע כלשהיא - כי אין ברירה - אנו חוזרים הביתה "גמורים" וכל היום למחרת מתנהל כבידות . אנו אנשים שזקוקים ל-7 שעות שינה מינימום .ובראש שלנו - אם למחרת אנו עובדים - בערב לפני לא מבלים ! אני מסתכל מסביבי וראוה שלאנשים יש חיים ...מבלים , יוצאים , נפגשים , צוחקים ....ואנו רואים את זה כבזבוז כסף , בזבוז אנרגיה ...בזמן הפנוי שיש לנו - אשתי דואגת לנקות את הדירה - ומשווה את מראה הדירה למוזיאון .האם משהו "דפוק" אצלנו ? 

תגובות

יוני65
14/02/19 14:25

היי ! אין תגובות ? :sad:

Bee1
26/02/19 23:38

היי, גם חווה את התחושה הזו, בנותיי אמנם כבר גדולות ולא מתגוררות איתי, אבל כל חיי כך עברו. עובדת בעבודה מאוד לחוצה ויצירתית ולכן נאלצת להמציא את עצמי מחדש כל יום, מעבר לעובדה שאני מכלכלת את עצמי ושומרת מסגרת הדוקה. עברתי אי אילו מצבים והסקתי, שיש הרבה נקודות אור במסגרת המשפחתית הקרובה, שלווה מחבקת וחמימות. חברים היו, ולא שרדו כי לא היה באפשרותי להשקיע שם, אבל זה בסדר. אלה הם חיי, וזו הדרך שעלינו לעבור. תודה על הבריאות, המשפחה והיכולת לכלכל את עצמנו, עם השאר נוכל להסתדר ולהחליט מתי ואם מתאים. הייה שמח בחלקך.

חלינקה-ש
22/07/19 11:54

יוני יקר, תודה רבה ששתפת אותנו. הלוואי והחיים יזרימו זיק של אופטימיות ושזה יחזק אתכם. חיבוק:heart:

Fei054
22/07/19 19:26

לא פשוט מה שאתה מתאר! מאחלת לך רק אושר ובריאות עד מאה ועשרים, "יש עניין שמתהפך הכל לטובה", תאמין בכך ובוודאי תראה ישועות. בהצלחה רבה.