מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםפריקהבדידותי הנהדרת

26/05/19 0:27
393 צפיות

עבר מלא זמן מאז שניסיתי לפרוק, לא שלמישהו באמת אכפת, אבל אני כן רוצה להאמין שיש לי שם בין הפינות החשוכות חברים דמיוניים.  לאחרונה אני מרגישה בבדידות נוראית, וזה בנוסף לכל הדכדוך, הדאונים והמצבי רוח הקיצוניים, קוקטייל הרגשות הזה גורם לי לחוסר שליטה טוטאלי על החיים שלי. אני באמת לא מרגישה שאפילו בנאדם אחד מזדהה איתי, מודעת שקיימים כאלה אבל איפה הם? אני מאוד רוצה להרגיש חלק מחבורה, חלק ממשהו, העיקר חלק שניתן להשלים אותו. הרי אני מסתכלת מסביב ולא רואה אפילו סימן לאנשים בודדים אלה, אני רואה שמחה, שומעת צחוקים, ויש אותי עומדת בזווית ובוהה, מה שאני מרגישה זה לא רק בדידות, הרגשה של ריקנות מציפה אותי והרבה מעבר לזה. 

אני עדיין יכולה לחייך לדברים הטובים ולצחוק כשהבדיחות מצחיקות, אני עדיין יכולה לדבר עם אנשים וליהנות בימים נחמדים. אבל כשאני חופרת בפצע וחודרת טיפה עמוק , כשאני לבד, יש בי משהו שבור ואני שוב פעם נופלת לתוך העצב. 

אני מאוד רוצה להשתעמם כמו כולם מהמציאות האומללה ובמדורה הראשונה שאראה אני מוכנה לזרוק את כל הכסף שבעולם. למה ? כי לשרוד בעולם הזה זה כמו לתרום דם, אבל בלי כל הביסקוויטים והמדבקות כדי לומר שעשית משהו טוב. 

תגובות

זר-בעולם
27/05/19 21:34

לשרוד בעולם הזה זה כמו לתרום דם,רק בלי כל השיט הזה שאנשים מוכרים כדי ללעשות משהו "טוב "... וכגם במילים אחרות ניתן להסתכל על זה במבט אחר ולומר שאנחנו הולכים, ויחד איתה הריקנות הפופולארית שכל " השבורים " חווים על בשרם אחרי שהשאירו מאחוריהם כמה עוברים ושבים שהרהרו במשמעות החיים ליד דלפקי הקיוסקים, שמכרו שיקויים מזוייפים חסרי מותג אמין עם ריח שונה ומשונה חתום באושר ושמחה... מי אמר שלא מזדהים איתך :-)

dame9ningen
27/05/19 22:15

קשה למצוא את הבודדים במציאות, אבל יש לנו נוכחות חזקה ברשת..