מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

קסם של קיצור קיבה

כמוניבלוגיםקסם של קיצור קיבהאז מה אוכלים מקוצרים?

ניתוח קיצור קיבה רק פעם בחיים!

מאת Magic Time
06/06/19 19:05
1107 צפיות
אז מה אוכלים מקוצרים?

אין שום קסם בניתוח קיצור קיבה. לא גורמונאלי ולא נפשי. ברגע שתרגישו טוב תתחילו להרגיש גם את התאבון. וכמובן הרגלים. המוח רגיל לכמות מסויימת של מזון שהכנסנו קודם לניתוח ״קסם״. אז כן לניתוח או לא? במידה ותעשו שיעורי בית הניתוח יהיה מוצלח. ומה הם? שינויים ותוכניות שלאחר הניתוח. תרשמו לחדר כושר או בריכה או סטודיו כלשהו מראש לתאריך חודשיים לאחר הניתוח.  תרשמו אותו ביומן. שימו תזכורת במקומות שונים. תתחילו לאכול מזון תינוקות בתרקופה ראשונה. תשתדלו לאכול אוכל נוזלי ורך. אבל לעט לעט תלמדו את מערכת האיכול לאכול מוצקים. טיפה אבל ממש טיפת מיים לא תזיק למרות הזהרות של הרופאים לא לאכול ולשתות יחד. תקנו לעצמכם צלחות יפות אבל ממש קטנות ותתרגלו לאכול רק מהם. מאוד מומלץ לשתות תה ירוק. תה צמחים טריים.  יורדים במשקל בהדרגה כדי לא ליצור נזק ממצוקה לגוף. להקפיד לבצע בדיקות דם על ויטמינים ומינירלים. לקחת תוספות לפי הצורך.

לא להתרגש מתקופןות שקטות. שלא יורדים בכלל טו אפילו עולים חצי קילו. זה קורה בדרך כלל אחרי חצי שנה-שנה.

חפשו טיפים מאנשים שעברו את זה והצליחו. כי המון סיבוכים נגרמים לא מהניתוח עצמו, אלא מהתנהגות של המנותח. תוכלו בריא בכמות שפויה ותהיו בריאים.

אשמח לענות על שאלות ולתמוך לפני ואחרי ניתוח.

תגובות