מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

פיברומיאלגיה וצריכת קנאביס רפואי

כמוניבלוגיםפיברומיאלגיה וצריכת קנאביס רפואישאלון על צריכת קנאביס רפואי בקרב חולי פיברומיאלגיה

שאלון על צריכת קנאביס רפואי בקרב חולי פיברומיאלגיה

מאת Nofiluz446
19/12/19 13:04
690 צפיות

שלום רב,

אני סטודנטית לתואר ראשון במכללה האקדמית אשקלון. כחלק מעבודת סמינר מחקרי אני ושותפתי בנינו שאלון על מחלת הפיברומיאלגיה וצריכת קנאביס רפואי. אם אתם סובלים מהמחלה אעריך ממש אם תוכלו לענות לי על השאלון! לא רק מי שצורך קנאביס רפואי- רלוונטי לכל מי שחולה במחלת הפיברומאלגיה!

תודה רבה מראש לכל העונים!

https://forms.gle/acsveAo6PZZLa8Mn8

תגובות

סמקול
23/12/19 16:42

שלום. אני מקווה שתרחיבי את המחקר לזן הקנאביס של המטופל. התחלתי עם ספק שמשרד הבריאות הרצה לי ונתן לי קנאביס עם 13% ThC. גרם לי לתופעות לווי פסיכו אקטיביות שאילצו אוצי לצאת ממעגל העבודה כי לא הבנתי בכלל את הטווח הרחב שח זני הקנאביס. כרגע צורך זן 1:20 THC ואחוז גבוה של CBD. אצל ספק אחר. נראה על פניו שיש הרבה טווח מתחת לשם קנאביס. עד כדי צריכת דברים שונים בתכלית תחת השם קנאביס. לידיעתך ובהצלחה

אליהו-18
22/01/20 13:14

כל תרופה שעוזרת היא תרופת פלא אבל רק למי שזה עוזר.לגבי קנאביס לי זה לא עזר רק הגביר את העירפול וחוסר פוקוס גם במינון נמוך בצורת שמן .אולי קיבלתי סוג שאינו מתאים אבל ההתנסות היתה קצרה הבנתי את הסרט ולא מתאים לי להמשיך להשתעשע עם סמים מיותרים לגוף.

שירת-הים
23/01/20 7:12

היי לך.... אני עם פיברו מאובחנת עשר שנים אך מאז שאני זוכרת עצמי אני ככה. לקחתי קנאביס רפואי ואפילו בהדרכה צמודה של מדריכה מוסמכת וכו, וזו היתה התקופה הכייייי חשוכההההה ונוראההההה של חיי ואני ממש לא צעירה... זוועותתתת. עד שהבנתייי את זה לקח זמן! עד שקלטתי, שאני רק מתדרדרת מכל בחינה אפשריתתתתת פיזיתתתת בוודאיייייי ונפשית משהו מחריד מחריד ורק שנים אחכ שמעתי ממומחה על כך שמי שיש לו "פרה-דיספוזיציה" נפשית קשה, (אם אינני טועה זהו המושג) - אז אסווווור לו ממש, כי זה יגרום להחמרת מצבו או להתפרצות של דברים וכו. הייתי בשוק!!!! לא אמרו לי בזמנו- הפסיכיאטר שלא ידע על זה והנוירולוג שאישר את הבקשה, ואצלי הכל היה על השולחן! דכאון חרדה הפרעות והפרעות שונות! יש לי טראומההההה ממש מהתקופה הזאת. ולצערי לא דיברו איתי אז על הרכיבים הפעילים ואין לי מושג בדיעבד מה נתנו לי. זה היה בשאיפה בעישון. אז את השמן אחכ ככ ככ פחדתי לנסות עד שלא ניסיתי וזרקתי.... מצער שלא מדגישים ומיידעים את מי שצורך את זה, בכך שזה עלול להחמיר מצב נפשי או לגרום להתפרצותו חבל חבל מאד... זה הנסיון העגום שלי, לפני כ-7 שנים.

שירת-הים
23/01/20 8:09

ומשום מה אינני מצליחה לפתוח את הקישור, על מנת לענחת על השאלון, האם זאת רק אני...? וסמקול! הייתי המימה לשמוע כל מה שסיפרת, החל מהשינוי במרכיבים הפעילים שזה כן עושה לך טוב (ויכול להיות שגם אצלי זה היה כן מצליח, אם היו נותנים לי את הדבר המתאים), אם אפשר וזה בסדר לשאול אותך, בשביל להבין משהו על עצמייי- איך ידעת שסבלת מהפרעה פסיכואקטיבית, פסיכיאטר איבחן מן הסתם כן..? ואיך זה התבטא אצלך...? כי ממה שכרגע קראתי על זה, אז ממש מתאר את מה שקרה לי אז כתוצאה מהשימוש! כמובן מבינה אם זה אישי מידי ואם לא מתאים לך להיכנס לזה, וסליחה מראש על השאלה האישית.. מקווה שזה בסדר..