מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםהכל מלמעלה תשובות לשאלות בנושא שבץ מוחי

06/04/20 13:21
1102 צפיות

עמותת נאמן משיקה אתר חדש ובו מידע חשוב לציבור על מניעה, טיפול ומימוש זכויות רפואיות וכלכליות של נפגעי השבץ המוחי ובני משפחותיהם.

הוספנו לאתר טכנולוגיה של צ"ט – העוזר האישי שלי ! שתאפשר למשתמשים לקצר את הליך חיפוש מידע רלוונטי ולקבל תשובה מהירה ומותאמת אישית בלחיצת כפתור! הצט מכוון בעיקר לענות על שאלות בנושאים של מימוש זכויות.

המערכת נמצאת עדין בשלבי פיתוח. ואנו זקוקים לעזרתכם כדי לשפר ולשכלל אותה.

נשמח אם תכנסו לאתר: https://neeman.org.il/ ותשאלו שאלות רלוונטית, או שהיו רלוונטיות לכם בזמנים שונים במהלך ההתמודדות עם השלכות השבץ על חייכם, ותודיעו לנו האם התשובה שקיבלתם נכונה, מוטעית או לא רלוונטית כדי שנוכל לעדכן ולשפר את השירות.

אפשר לענות דרך כפתור יצירת קשר או לכתוב במייל: neemanpninar@gmail.com

המון בריאות וחג שמח

תגובות

עמותת נאמן משיקה אתר חדש ובו מידע חשוב לציבור על מניעה, טיפול ומימוש זכויות רפואיות וכלכליות של נפגעי השבץ המוחי ובני משפחותיהם. הוספנו לאתר טכנולוגיה של צ"ט – העוזר האישי שלי ! שתאפשר למשתמשים לקצר את הליך חיפוש מידע רלוונטי ולקבל תשובה מהירה ומותאמת אישית בלחיצת כפתור! הצט מכוון בעיקר לענות על שאלות בנושאים של מימוש זכויות. המערכת נמצאת עדין בשלבי פיתוח. ואנו זקוקים לעזרתכם כדי לשפר ולשכלל אותה. נשמח אם תכנסו לאתר: https://neeman.org.il/ ותשאלו שאלות רלוונטית, או שהיו רלוונטיות לכם בזמנים שונים במהלך ההתמודדות עם השלכות השבץ על חייכם, ותודיעו לנו האם התשובה שקיבלתם נכונה, מוטעית או לא רלוונטית כדי שנוכל לעדכן ולשפר את השירות. אפשר לענות דרך כפתור יצירת קשר או לכתוב במייל: neemanpninar@gmail.com המון בריאות וחג שמח

sgthelenmarkm
16/04/20 15:05

היי בבקשה יקירי השב לי באמצעות מזהה הדוא"ל שלי, יש לי משהו מאוד חשוב לדון איתך. הנה הדוא"ל שלי: (sgthelenmarkm@gmail.com)