מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מעניין מה יצא מזה

My make up my be flaking

מאת Elinor3
15/04/20 0:52
474 צפיות
אני

נדמה לי לפעמים כי איננו יודעים מי אנחנו. התרגלנו כל כך לשחק על הבמה הגדולה הזו מול מיליארדי שחקנים אחרים, עד כי שכחנו מי אנחנו.

לא נפגשתי עם איש מחברי כבר זמן מה, יש מגפה המשתוללת בחוץ. בעבר, הייתי חושבת שבעושיי כן, בהתרחקותי מהחברה אוכל להסיר כמה שכבות של תלבושות ואיפור. אוכל להתעלם מקהל השחקנים, שכן איננו רואה אותי, ולקבל הצצה על עצמי. אבל הפעם, לא הופתעתי לגלות אחרת. לא הופתעתי, שכמו בחופשות ארוכות בהן אני לא נפגשת עם חברים, כאשר אני מורידה כמה מהשכבות האלה ומקבלת הצצה אל עצמי אני לא מוצאת כלום.

אין לי רצונות. אני לא לומדת. לא עושה. אני לא שואפת. כלום.או אפילו קצת פחות.

אניי מתגעגעת. אולי זה כל מה שיש בפנים. הרצון להתכסות מחדש באותו חיבוק עוטף וחם של אותן שכבות מסתירות. לקבל על עצמי את ציפיות החברה, כי אין לי דף הוראות אחר שיהיה אותי דרך החיים. 

תגובות

Pudding
16/04/20 5:16

אהובה יקרה, יש בך קסם טהור וזך של רצון להכיר את עצמך, לדעת את קווי דמותך וזה מדהים לראות איך בגילך הצעיר את מתמודדת עם שאלות קיומיות כה גדולות וחזקות. זכרי שגם עצם אי העשייה, ההפסקה ממירוץ החיים שאנו חווים בעקבות הנגיף, היא כשלעצמה ברכה. משום כך, אל תלקי את עצמך אם אינך עושה כלום, או שקיימים לך עוד חלומות במגירה בהם לא נגעת, כי יכול להיות שמהות התקופה היא לנוח, לעצור, לצבור כוחות. נעמה לי מאוד הכתיבה שלך, נראה שהדברים שכתבת בוערים לך ודעי שיותר מבסדר להרגיש אותם ולחוות אותם, אנחנו בני אדם, הגעגוע בתקופה הזאת הוא חלק מאיתנו וניתן לתעל אותו על מנת להעריך את הפרטים הקטנים שלרוב אנו לוקחים כמובן מאליו- כמו החברים, הלימודים, העבודה ושאר הירקות.. מחזקת אותך מפה ואת תמיד מוזמנת לשוחח איתי אם תרצי :)

ishay1
16/04/20 12:36

מבין אותך, גם אני במצב כזה בערך עכשיו והייתי כבר כמה פעמים בחיים כל מה שאני אומר לך ובעיקר לעצמי... מצב גרוע מאוד ליפול למידה של עצלות זה דבר נורא גם אם מייפים את זה בכתיבה יפה ויצירתית אין דבר כזה לא לעשות כלום הרי בכל מקרה עוברים ימים סתם הצעה לדוגמא לכי תעשי ריצה ותצלמי כמה תמונות של נוף שמים כחולים וכאלה ואז תחזרי ותרשמי פוסט יצירתי איזה כיף זה להזיז את הגוף ולהרגיש את השמש בליווי תמונות יפות(מבין אם זה לא פשוט לך כרגע ליישום) לסיכום את בוחרת איפה להיות:heart:

Elinor3
17/04/20 23:06

אני רוצה להודות לכם על שהגבתם. זה עושה טוב, גם אם אני מרגישה שלא הבנתם אותי

no-one
20/04/20 6:12

אני לא מרגיש טוב תודה ששיתפת, אני מזדהה, אני שחקן שחקן מגעיל בחיים שלי מנסה להסתיר מהסביבה את כל הגועל והסירחון שנפלט ממני ללא הפסקה אני שחקן גרוע שלפעמים מצליח לתעתע ולעשות מעצמי משהו שאני לא

no-one
26/06/20 22:46

היי אלינור כבר הרבה זמן לא כתבת, רוצה לשתף ? איך את מרגישה ? שיהיה לך שבת נעימה :heart:

Elinor3
27/06/20 15:29


שבת שלום. אני מרגישה יחסית בסדר לאחרונה. ואני מנסה מדי פעם, אך לא כל כך מוצאת דברים לשתף.