מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

פרויקט בן-יהודה

מאת רנצו10
25/06/20 11:26
129 צפיות
My first entry

אז איך אפשר להעביר את הזמן כשנמצאים רוב הזמן בבית? אפשר להתנדב מהבית, למשל בפרויקט בן-יהודה.

הפרויקט הנ"ל שם לו למטרה להעלות לרשת כמה שיותר יצירות ספרותיות עבריות, כולל מתורגמות, שיהיו מונגשות לכולם. (אפשר להיכנס לאתר של הפרוייקט וללמוד עליו יותר).

דרכי ההתנדבות הן הקלדת טכסטים או הגהת טכסטים, הכל דרך האינטרנט.

מי שיש לו אהבה לספרות עברית/מתורגמת, בעיקר כזאת מימים עברו, וכן יש לו סבלנות ויכולת ריכוז, זו יכולה להיות אפשרות טובה להעביר את הזמן, להעשיר את עצמכם מבחינה ספרותית, וכן לתרום לציבור הקוראים בארץ.

היתרון בהתנדבות כזאת הוא שאין לחץ. אף אחד לא יושב לך על הראש. אתם עובדים כמה שאתם יכולים.

אני מתנדב כבר שנתיים בפרוייקט. התחלתי בתור מקליד וחיש מהר "העלו אותי לדרגת" מגיה. עשרות יצירות שעבדתי עליהן כבר הועלו לאתר. זה בהחלט נותן תחושת סיפוק ומשמעות לראות את השם שלך מופיע באתר כמי שתרם לו.

לפרטים נוספים לגבי התנדבות שם, פשוט הכנסו לאתר, שם תמצאו את כל האינפורמציה הרלוונטית.

 

אופציה נוספת וחשובה של התנדבות מהבית - הנגשת ספרים לעיוורים במסגרת הספריה המרכזית לעיוורים.

בהתנדבות זו אתם מסייעים לתהליך הפיכת ספרים רגילים לספרים בכתב ברייל לטובת המוגבלים בראייתם.

במסגרת ההתנדבות אתם מקבלים הביתה את הספר הפיזי ועובדים מולו על הטכסט שנשלח אליכם במייל. בסיום העבודה על כל ספר אתם מחזירים להם אותו באמצעות הדואר. (ככה לפחות זה היה כשאני התנדבתי שם. לא יודע איך התהליך היום).

זו התנדבות שבה אתם מרגישים שאתם תורמים לבעלי מוגבלות שבאמת צריכים את הדבר שאתם מסייעים בהכנתו. לפרטים נוספים הכנסו לאתר הספריה המרכזית לעיוורים ולקויי ראייה.

 

אז זהו לפוסט הזה. אלה דוגמאות לדרכים שבהן אני מתמודד עם המצב שלי. בפוסטים הבאים אכתוב על דרכים נוספות. יש למה לצפות (; . 

 

תגובות