מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת eden20
03/08/20 23:54
97 צפיות

את השישי שבת עשיתי לבד הפעם בלי עידן רציתי את השקט שלי בלי כל הלחץ מסביב היה לי כייף נהנתי מזה.

ביום ראשון רציתי להמשיך את השקט הזה אחריי כל הבלאגן שיש לי בזמן האחרון אחריי חיפוש עבודה אז המשכתי לישון קמתי בשעה 13:00 בצהריים.

עידן דואג לי יותר מידי ברמה שהוא לא שם לב שהוא חונק אותי הוא מלחיץ אותי בעניין חיפוש העבודה הוא סידר לי עבודה במקום שאני לא רוצה לעבוד בו הוא מכריח אותי ללכת לראיון עבודה וכשאני מנסה להסביר לו בצורה יפה הוא לא מבין.

ואז בשעה 15:00 עידן הגיע כל כך התגעגעתי אליו שאיך שהוא הגיע קפצתי עליו וחיבקתי אותו חזק חזק.

עלינו אלי הביתה ואכלנו ביחד ארוחת צהריים צפינו בסדרה וצחקנו. 

לקראת הערב הכנתי תיק על מנת לישון אצלו ועידן שאל אותי אם אני רוצה שנכין ארוחת ערב ביחד או שנצא למסעדה שאנחנו אוהבים.

לאחר חשיבה רבה החלטתי להתפנק וללכת למסעדה למרות שאני עושה דיאטה ולמרות שאני מנסה לחסוך כסף,רציתי להתפנק לשכוח מכל הצרות פעם אחת להנות כמו שצריך ולא לחשוב על כלום.

וואי אני כל כך אוהבת את המסעדה הזאת היינו שם בהתחלה שיצאנו בדייטים הראשונים אני זוכרת איך הוא החזיק לי את היד והביט לי בעיניים ורק חיכה לנשק אותי  ואני חייכתי אליו חיוך ביישני והסמקתי.

הגענו למסעדה והתבקשנו לחכות 20 דקות כי יש רשימת המתנה בנתיים עשינו סיבוב בסופר שנמצא ליד ובחנות של דלתא .

ואז הגיע תורנו נכנסו למסעדה הזמנו המבורגר וציפס ואני שמתי מלא מלא מיונז כל כך התענגתי על המנה הזאת לא היה אכפת לי כמה היא משמינה וכמה היא יקרה.

חזרנו אל עידן הביתה, ראינו טלויזיה ושכבנו במיטה זה היה כזה כייף ואז לפני שנרדמנו דיברנו על חלומות ועל זה שאין מצב שחלום רע מתגשם.

נרדמתי וחלמתי שההורים של עדן אומרים לו שאני כפויית טובה ושהוא מתאמץ בשבילי למצוא לי עבודה ואני לא מעריכה את זה.

ואז קמתי בבוקר התאגנתי בו זמנית עידן דיבר עם אמא שלי חזרתי לסלון והאוזניים שלי לא האמינו למה ששמעו החלום התגשם אמא שלו אומרת לו שאני כפויית טובה.

ואז התפרקתי לא הפסקתי לבכות צעקתי עלעידן אל תתערב לי בחיים !

לא אמרתי לו למה אני בוכה מאז אני בתחושה על הפנים רוצה רק לשפר את מה שחושבים עליי רק לא לוותר על עצמי ולעשות מה שאני רוצה ולא מה שמכתיבים לי בלי שאף אחד יתערב לי

תגובות