מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

איך עושים אהבה עם צינור דיאליזה בבטן...

כמוניבלוגיםאיך עושים אהבה עם צינור דיאליזה בבטן?והלילה "אהבה זה כואב?" בתכנית הרוקנרול של החיים

והלילה "אהבה זה כואב?" בתכנית הרוקנרול של החיים

410 צפיות
והלילה

הלילה בתכנית 'הרוקנרול של החיים'

אהבה בה זה כואב?

כאן פז מושקוביץ גן-זך, מאמנת מרצה ויוצרת ללא כליות, ה"מחוברת" למכונה יותר מ-30 שנה, חיה ובועטת וגם לא משתינה, בתכנית מפוצצת השראה.

 

והלילה נעסוק בשאלה האם אהבה זה כואב? מה זאת אהבה? מה זה כאב? האם זה הולך ביחד? ולמה בד"כ רק אנשים שצוללים עמוק לתוך האהבה עלולים להתרסק אבל חיים את החיים האלה הכי טוב?

 

מה קורה לאנשים שיושבים אי שם על הגדר?

 

נדבר עם ג'קו אייזנברג - זוכה כוכב נולד 4 ויוצר, על מדוע האהבה שלו למוסיקה ולאמת הפנימית גרמה לו להתרסק?

על סיפור ההכרות המצחיק שלי עם ג'קו באיזה ערב השקה הזוי בדיזינגוף סנטר...

למה החברה הישראלית עשתה חרם על ג'קו אייזנברג כאומן, האם זה נכון? ומה זה מעיד עלינו כחברה? מדוע קשה לאומנים להביע דעות פוליטיות או אנטי מיליטריסטיות?

ואיך הסופרת הדגולה נעמי פרנקל קשורה לכל זה?

 

נדבר עם עודד קיט, מנחה סדנאות ברוח הספר "דרך האמן" ויוצר ומה יש לו לומר על המשפט הזה שאהבה זה כואב... וכיצד נוכל להיות בסינרגיה מדויקת בחיינו ולייצר תוצאות כלכליות בחיינו?

וכדרכי בקודש, אסיים במונולוג מרגש ומעצים עם עוד כלים לחיים כיצד לצמוח ממשברים, הפעם בנושא אהבה זה כואב, וכיצד פירשתי את שני המונחים אהב"ה וכא"ב ואילו ראשי תיבות הענקתי להם.

הרוקנרול של החיים, כבר אמרנו?...

--- שעה וחצי שאסור להחמיץ!!! --- כיצד צופים ו/או מאזינים לתכנית?'הרוקנרול של החיים' - עם פז מושקוביץ גן-זךבלייב ברדיו החברתי הראשון ובעמוד הפייסבוק מחוברת פז מושקוביץהלילה מ 22:30 עד חצותלהאזנה וצפייה בתכנית בלייב:☆ בדף הפייסבוק @מחוברת פז מושקוביץ : https://www.facebook.com/pazconnected/☆ בקבוצת הפייסבוק: @הרוקנרול של החיים: https://www.facebook.com/groups/pazrocknroll☆ בעמוד האינסטגרם שלי @pazconnected : https://www.instagram.com/pazconnectedלתכניות המוקלטות וקטעים נבחרים קצרים – כנסו לערוץ היוטיוב:https://www.youtube.com/playlist?list=PL1QPzpvna7OzfBMpmM9pKwBM8r1sQyGUY------------------------וגם ב –אתר ובאפליקציה של הרדיו החברתי הראשון:צפייה ישירה : https://ytn.co.il/hevratvהאזנה ישירה : https://www.ecast.co.il/hevrati

תכנית בנושא "שניים שהם אחד" - הרוקנרול של החיים פז מושקוביץ

תגובות

מחוברת פז מושקוביץ
מחוברת פז מושקוביץ
נעים מאד, פז - מובילת קהילת כליות ודיאליזה. ראשית מוזמנים לתכנית הרדיו שלי "הרוקנרול של החיים" בעמוד "מחוברת פז מושקוביץ...