מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

למצוא את האמצע

כמוניבלוגיםלמצוא את האמצעפגיעות. הפרעות אכילה (?) דימוי גוף.

מאת Hadar2
01/11/20 19:05
921 צפיות

אני שוקלת 90 קילו. גובה 1.60. בת 27. בית 3. עובדת 4 ימים בשבוע. מרוויחה 60 לשעה. יש לי 2 אחיות אח 1. 3 חתולים. 2 שותפים. בלימודים 12 אנשים. 

מספר. כמה משמעות יש למספר. מה הוא מייצג? 

אני אהיה כנה.פגיעה. אני השמנתי. אני לא מרגישה טוב עם הגוף שלי ואיך שהוא נראה. אני מתביישת. כל כמה שאני מנסה לא. אני כן. איך משנים את תחושת הבושה? ממה אני מתביישת?

מהשומן, מזה שאנשים רואים שאני שמנה ושופטים אותי על זה. לא נמשכים אליי בגלל זה. אני מתביישת כי אני לא עונה לאידאל היופי. אני מרגישה בתוך סחרחרת מודעות ומצב נתון.

מודעות. מה זה אומר בכלל מודעות. מודעות זה אומר אני יודעת? 

אני יודעת שאין סיבה להתבייש באיך שאני נראית. אני יודעת שאנשים שמנים מלאים עגלגלים וכו' יכולים להיות מושכים סקסיים ומיניים.  אני יודעת שהם פשוט אנשים. כמו כל סוגי ומגוון האנשים האחרים. 

אבל עדיין יש בי פחד. ועכשיו עולה בי הצורך לאכול כשיש בי פחד. ואני כן מרגישה איך  שהנשימה שלי נהיית מואצת ככל שאני מדברת על החוויה הרגשית שיש לי עכשיו. 

אמא שלי צריכה לעבור ניתוח להחלפת ברך. למה? כי הסחוס שלה נשחק? המשקל הגבוהה שלה לא עוזר לה. כנראה גם בין הגורמים לכך שיש לה שחיקת סחוס. 

קשה לי לסכל רגליים בגלל השומן, קשה לי לחבק את הרגליים לבטן בגלל השומן. אני מניחה שעוד דברים פיזיולוגים מורעים אצלי בגלל השומן. המשקל.

אני רוצה לרדת במשקל. אני מודה שלהיות רזה או יותר רזה ממה שאני עכשיו משחק משחק שם במחשבות, לצד המחשבות שאני יודעת שלא משנה כמה רזה אהיה זה לא משנה את איך שייתיחסו אלי. אוף. אני לא יודעת אני כל כך מבולבלת בנושא.

 

תגובות

no-one
01/11/20 19:14

:heart:

no-one
01/11/20 21:05

אני מקפיץ כתיבה נוגעת, מודה שאני רוצה לשמוע את התגובות של החברים, :heart:

גל181
01/11/20 23:36

הי זה טוב שאת מודעת אבל היום אחרי מה שעברתי אני יודעת להגיד לך שהמשקל וודאי הוא לא זה שיקבע את היחס אולי ישנה את ההסתכלות החיצונית במבטים וכו אבל זה לא מה שיקבע את מי שאת באמת והעניין של ה"להיות רזה" כשנכנסים לזה אחרי זה גם כשמגיעים למשקל רזה זה נהפך לבלי שליטה אני מאחלת לך שתלמדי לאהוב את עצמך בכל מצב ותאהבי את עצמך ואם האהבה וחמלה עצמית גם תוכלי לרדת במשקל בבריאות... מחזיקה אצבעות ומאחלת רק טוב........

אורי-בורי
02/11/20 1:26

כתבת יפה את לבטיך והרגשתך, ומובן שזה מבלבל אותך. קחי את הזמן לברר יותר לעומק מה חשוב לך ומה תרצי לשנות.

Hadar2
Hadar2
אני סבלתי מהפרעת אכילה מקיצון אחד לקיצון שני. אני מאמינה שהחלמתי. אני אוהבת לעשות לאחרונה, פילאטיס, לשמוע פודקאסטים, לנ...