מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

התייעצות- התמודדות

מאת מירי911
30/11/20 18:30
2787 צפיות

פריצת דיסק לפני חצי שנה עמוד שדרה מותני צד שמאל לחץ על שורש העצב l5-s1, נשארתי עם כאב שמקרין לרגל ולעכוז אבל בעיקר עם קושי לשבת, זריקה אפידורלית אחת שלא עזרה , אין התדרדרות נוירולוגית , אין בעיה ללכת או לעמוד . דקירות וכאב עמום בגב תחתון . מתפקדת רגיל אבל מתקשה מאוד לשבת. אשמח לשמוע המלצות על טיפול שיכול לעזור או אם מישהו החלים אחרי תקופה ארוכה של כאב ( חצי שנה ) .עושה פיזיוטרפיה בינתיים , דיקור לא עזר לי.לא לוקחת כמעט משככי כאבים לעיתים אדקס. ניתוח אינו אופציה מבחינתי ! די מתוסכלת רוצה להחזיר לעצמי את החיים ללא כאב. 

תגובות

כאב שמופיע בעקבות שינויים ניווניים עשוי לחלוף עם הזמן, אבל בחלק מהמקרים הוא נמשך זמן רב. כל עוד הכאב לא חלף, הדרך להפחתתו, שאת תוצאותיה ניתן לצפות בצורה הטובה ביותר, עם סיכוי מרבי להשפעה ומזערי לתופעות לוואי, היא כפי שכבר כתבתי לך, שימוש בתרופות מתאימות, תוך התאמת המינון ואופן המתן, ע"י רופא שמכיר את מכלול הנתונים הרפואיים שלך. בריפוי בעיסוק במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין יוכלו להדריך אותך לתרגל הארכת משכי ישיבה, אבל כדי שזה יצליח, קרוב לוודאי שיידרש שילוב עם תרופות, כפי שהזכרתי. ניתן לקרוא פרטים רלוונטיים נוספים ב- www.catzamiramprof.com.

מירי911
30/11/20 21:55

תודה על המענה המהיר, התרופות היחידות שהרופא האורטופד מציע לי הן אופיואידיות  כגון טרמדקס , האם אוכל להגיע אליך להתייעצות ולקבלת טיפול תרופתי מתאים?  והאם מדובר בתרופות שאינן פוגעות בתפקוד יומיומי? 

לכל התרופות יתכנו תופעות לוואי, אבל אם משתמשים בהן בצורה נכונה, אפשר למזער את הסיכון שיופיעו. תוכלי לקבל ייעוץ במרפאה לשיקום שדרה, במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין.