מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

עיסוי - כוחו של המגע

טיפולי מגע בצל המגפה

מאת magakesem
26/01/21 14:01
270 צפיות
עיסוי בימי הקורונה

ובכן, כבר שנה שהמציאות שלנו שונה.. החיים התשנו מקצה לקצה.. אין כמעט אדם שהמצב הנוכחי לא השפיע עליו באופן זה או אחר. מבקשים מאיתנו לשנות הרגלים, לא להתקהל. לשמור על רחוק חברתי.. אנשים חוששים לחבק, ללחוץ ידיים, שומרים על ה2 מטר..

אני רוצה להזכיר לכם את חשיבות המגע. הרי כל תינוק מיום שהוא נולד - רוצה שיקחו אותו על הידיים. הוא רוצה את החיבוק של אמא.. ידוע שהתינוקות שממעטים לגעת בהם - גדלים עם בעיות פיזיות ורגשיות, ומערכת החיסון שלהם חלשה יותר. 

כך גם אנחנו, המבוגרים.. הבדידות, חוסר במגע, היעדר האינטרקציה החברתית - כל אלה משפיעים לרעה על המערכת החיסונית שלנו.

אז מה בעצם קורה כאן ? מצד אחד - יש מגפה, ועלינו לשמור על הכללים וכו', מצד שני - חוסר מגע בין האנשים כתוצאה מהריחוק החברתי, גורם להיחלשות במערכת החיסונית של אנשים - דבר שפוגע בבריאות הציבור.

אז מה בעצם ניתן לעשות ? 

אחד הדרכים להפגת ה"בידוד החברתי" היא עיסוי. הרי שבמצב בו אתם מקבלים עיסוי, בין אם מדובר בעיסוי עד הבית לבין עיסוי בקליניקה של מעסה - מישהו מטפל בכם שעה שלימה ( ואף יותר ...),ומקדיש את מלוא תשומת הלב רק לכם ! 

בשעה הזאת שמוקדשת  רק לכם - הוא עובר של השרירים בגוף שלכם, ממריץ את הדם, מסלק את הפסולת שהצטברה בשרירים, ומעניק לכם תחושה של חיוניות, ועל ידי כך מפיג את הכאב הפיזי, ואף את הכאב הנפשי.

כך בעצם ניתן לומר שהעיסוי וטיפולי המגע הם מסייעים להפגת המתח והכאב - בימים האלה הם חיוניים ביותר

תגובות