מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת אדלה2
03/03/21 16:24
190 צפיות

עזבו שאני סובלת שנים מדיכאון כרוני ולהורים שלי לא באמת אכפת

אני נחנקת בבית

יש לי שכנים מזעזעים שעושים רעש כל היום כל הזמן

ילדים שמשחקים באולינג או לא יודעת מה

חסמו אותי מהטלפון שלא אוכל להתלונן

וסבבה שזה ילדים אבל יש גבול לכל תעלול

זה מגיע למצב שאני לומדת בשום ולא שומעת את המרצה והיום הגיע השיא כשכל הכיתה ראתה אותי צועקת במצלמות 

כי כבר אגרתי  כל כך הרבה וזה כל כך מביך 

תגובות

Be-and-Be
03/03/21 22:17

מביך ומציק, ועושה רע על הלב. אני מבין אותך, נכון את צודקת זה יכול להכעיס עד אימה כשככה מתעלמים מהצרכים שלך. איך את מצליחה להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן עם הרעש הזה מול האוזניים?

רוני--ער-ן
04/03/21 9:28

היי אדלה ממש מעיק שיש שכנים כאלה שהופכים את הבית שאמור להיות פינה שקטה למקום רועש שאין בו את מה שמצפה למצוא בו.. ולמרות ההפרעות האלה והדיכאון ממש מרשים איך שאת מצליחה ללמוד ועוד בזום. הרגע המביך הזה , קרה גם לי,קרה גם למפורסמים ולאחרונה גם התפרסם ליועצת של שלווה... לכולם יש רגעים כאלה, שרק מול האחרים מנסים למסך ולשחק אותה שהכל תמיד סבבה וכיף אבל כולם , לכולם יש רגעים כאלה.. והמה יגידו רק מעיק, אני אגיד שוב שכל הכבוד לך שאת ממשיכה ולומדת דרך כל ההפרעות והאתגרים שלך!

אורי-בורי
04/03/21 10:06

שלום אדלה, לא חושב שלהורים שלך לא אכפת. פשוט הם חסרי אונים לנוכח המצב שלך, וגם להם לא קל עם זה. לגבי הילדים שעושים רעש מכיר את זה מעצבן ומתסכל אבל אלה ילדים. מה שאני עושה בשיעור זום זה לשים אוזניות, ככה יותר קל להתרכז וגם יש ניתוק מהרעשים מבחוץ. ולבסוף זה בסדר לאבד מידי פעם שליטה,גם אם זה מביך. פעם הבאה אולי כדאי לסגור את המיקרופון והמצלמה קודם.