מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםמסע חייםלעצור את הדמעות

והברז נפתח...

13/04/21 1:05
165 צפיות
לעצור את הדמעות
ממש החזקתי את עצמי כל היום לא לבכות. זה היה ממש קשה. כל רגע פשוט בא לי להתפרץ. ברגעים מסויימים העיניים כבר התחילו לדמוע.
פעם היה לי חבר, בן זוג, מאהב, מחזר. פעם הוא היה מפתיע אותי מתחת למשרד או בבית. הייתי מחפש את הרכב שלו, והייתי מתאכזב כל פעם שהוא לא היה שם.
פעם הוא היה מביא לי אוכל, מכין איתי אוכל, מחבק, מנשק. פעם הוא היה קרוב.

היום אני כבר לא זוכר איך זה להרגיש נאהב על ידו. הוא כל כך מרוחק, אטום, סגור. הוא בעצמו כאב כל כך, שהוא נאלץ להכניס את עצמו לתוך כונכייה ולהיסגר חזק. הוא כבר לא שם יותר. ואני כל כך מתגעגע. מתגעגע למה שהיה בינינו, להפתעות, לביקורים, לחיוכים, לנגיעות. מתגעגע למבטים ולרגעים שלנו ביחד, ששנינו רק חיכינו שיגיעו.

דקירות בגרון, גוש בחזה, עיניים שורפות... רק צללית נשארה. צללית של מה שהיה בינינו. צללית שלו.

***

כל היום אני מסתכל מסביב והכול שחור וקודר.
אני רואה פרסומות ושואל את עצמי - בשביל מה? למה אנשים עושים את הפרסומות האלה? מה מניע אותם? מה הטעם?
אני רואה מוכרים בחנויות ושואל את עצמי - מה הסיבה שהם עושים את זה?
אני רואה אנשים במשרד שלי וחושב - למה הם עדיין בחיים? מה כל כך טוב אצלם שהם רוצים להמשיך ולחוות אותו?
ואיך אני מפספס את הדברים האלה? איך לי אין כבר טעם? איך לי אין כבר חשק?
כל היום אני חושב על מה היה קורה ביום שאחרי. איך אנשים היו מגיבים. איך הוא היה מגיב.
חשבתי גם מה היה קורה אם יום אחד פשוט הייתי נעלם לכולם. הייתי טס לניו-יורק, בלי עכבות. אף אחד לא היה יודע מה קרה לי. היו חושבים שמתתי, ולי היתה הזדמנות להתחיל מחדש, מאפס. הייתי מתגעגע לאנשים, אבל לפחות הייתי חופשי. חופשי מהתחייבויות, מהצגות, מזיופים, מהכאבים האלה.

ובינתיים הדמעות זורמות חופשי. אז גם הלילה נתפלל לאלוהים, אם יש אחד כזה, שבבוקר אני כבר לא אתעורר. אולי הוא ישמע אותי ויעצור לי את הלב הלילה תוך כדי שינה. יעצור אותו מלפעום, ויעצור אותו מלכאוב כל כך. כי כבר ממש נמאס לי.

תגובות

לולי10000
13/04/21 6:00

ילד, אני אוהבת אותך. אתה יקר. יהלום. מדהים. תחשוב על התינוק שלך. בשבילו אתה כל העולם, אתה השמש והירח והאוויר. :heart:

ילד-אבוד
13/04/21 9:13

החלק העצוב הוא שאני לא באמת מצליח לשים אותו בראש סדר העדיפויות שלי. ואז אני מתחיל לחשוב על איזה מין אבא אני, והתחושה הזו של "אני לא בסדר" רק מתעצמת, ואז אני עוד יותר לא שם אותו בראש סדר העדיפויות. זה גלגל אכזרי שכזה. כבר הגעתי למחשבה שאולי עדיף לו בלעדיי. הוא בן 5 חודשים, הוא גם ככה לא יזכור אותי, אז אם להיעלם לו מתישהו - עדיף עכשיו מאשר כשהוא יגדל ויתגעגע.

לולי10000
14/04/21 0:58

אני לא יודעת עד כמה תיקח את דבריי ברצינות או עד כמה הם ידברו אלייך. אני שומעת (קוראת) אב שאיכפת לו. אולי אם אתה בשיחות, טיפול, אפשר להיעזר במטפל/ת כדי להתמודד.

ילד-אבוד
14/04/21 6:55

מאוד אכפת לי, ואני רוצה את הכי טוב לילד שלי. אני פשוט לא מצליח לשים אותו ראשון, לפני בן הזוג שליף כמו שהורה "אמור" לעשות. המטפל שלי אומר שלכל אחד לוקח זמן שונה ללמוד להיות הורה, ויש כאלה שזה לוקח להם יותר, במיוחד לאבא (לעומת אמא, שזה בא להן יותר טבעי).