מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

קש ששבר את גב הגמל

23/06/21 16:33
239 צפיות
הוא תמיד שם, בכל צעד ובכל מחשבה האפס מהמראה.
הוא עגול וחמוד ויש לו עניים ופנים, ידיים ורגליים והוא אפס.
הוא משווה עצמו לאחרים ורודף אחרי חלומות לא מושגים, הוא נע בין כעס נוראי לשנאה חודרנית וברגעים הטובים הוא פשוט מאוזן, לא שמח לעולם ולא עצוב אף פעם הוא אפס!
מאונן בשירותים ומדבר לעצמו, מחליף עבודות כמו גרביים וחברים כמו נעליים הוא אפס!
לא ישן ולא חולם לא אוהב ולא שונא לא מרוגש לעולם.
קולו של האפס תמיד גבוה, מלא בביטחון איש מכירות כזה שקרן שמשווק לעולם את התמונה שהוא רוצה שיראו.
אבל בתוך תוכו הוא מרגיש כמו אפס מאופס עגלגל.
אני רוצה שהוא ילך, לא למישהו אחר שילך למות ולא יחזור.
אני רוצה לשמוח, לחיוך, לצחוק ולבכות.
אני רוצה להתרגש.
כי אחרי אפס הא אחד ואחד הוא תמיד ראשון!

תגובות

לולי10000
23/06/21 17:32

היי איש עצוב. אני לא מתכוונת לא לקבל את מה שאתה רואה ומרגיש לגבי אפס. אבל הייתי רוצה להראות לך קצת מה אני חושבת על אפס. ברשותך. באפס אי אפשר לחלק, לפחות זה מה שלמדים עד התיכון, כשמלמדים אותך מה זה אסימפטוטה (מי זוכר?) אבל אפס הוא גם מספר. והוא חוצץ והוא מיוחד. בין כל המינוסים לפלוסים. אפס הוא לא אין, אפס הוא יש אפס. ונכון, הוא עגול ושמנמן. ואיך הוא מגדיל מספרים אחרים? מ1 ל10, מ10 ל100. מ100 ל1000. עד אין סוף. אפס הוא שומר מקום. אפשר תמיד למלא בזכותו. 101, 102, 103... 110. אפס נמצא בעיניים, על שירותים (לפעמים אפילו שניים), גם ב8 וגם כש8 שוכב. אינסוף, כבר אמרנו. אפס מרכיב שפה שלמה ביחד עם 1. בלי האפס, 1 לא שווה כלום (לא שווה אפס) בתוך אפס אפשר לצייר, כמו בתוך מסגרת יפה. ואפשר גם להכניס אותו לתוך מסגרת בצורה אחרת. אפס אפשר לגלגל על המותניים, אפשר להפריח באוויר, אפשר לעשות עם סבון, אפשר לראות סביב הכוכבים. כמו שבתאי. אני אוהבת את אפס. אפילו להגיד אותו יכול להימשך עד אינסוף. אפסססססססססס..... לאפס יש כוח. שאנחנו לא לגמרי מבינים. אבל אולי זה הכוח, דווקא- מה שלא בהכרח רואים. :angel: < וגם הילה היא אפס..