מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםתרופותתרופות ורוקחות

keratospor

מאת אירה
14/12/21 14:03
2542 צפיות

אני התחלתי טיפול בkeratospor . ישלי פיטריה על עצבה  אחד ברגל.
 רופא ישר הימליץ לי לקחת כדורים כי לפי דברו המשחות פחות עוזרות. בכל זות התחלתי את הטיפול. השאלה שלי האם קיימים נתונים על הצלחה בטיפול? אולי כדי לעבור לכדורים ולא להתעסק במריחות.
אשמך לקבל יעוץ. תודה

תגובות

שוקי-11
16/12/21 10:42

בדרך כלל משחות פחות עוזרות . מעבר לכך , גם משחות שעוזרות , יש נטיה לפטרת לחזור , אלא עם כן אתה ממשיך למרוח כל יום בשביל מניעה ,

שלום אירה,

קרטוספור הוא תכשיר לטיפול מקומי בפטרת הציפורניים המכיל שני מרכיבים, האחד, Bifonazole 1% תכשיר נוגד פטריות, והשני חומצי   40% Urea  חומר חומצי בריכוז גבוה, שאמור להמיס את הציפורן החולה. במידה ותרצי לעיין בהוראות השימוש- מצרפת לך את העלון לצרכן . הטיפול צריך להמשך עד שהציפורן נופלת או מוסרת ע"י הרופא ואכן מדובר בטיפול ארוך טווח שכן פטריה בציפורן הינה מחלה עקשנית שהאבחנה שלה נעשית ע"י רופא.

בנוגע להשוואה בין הטיפול הפומי (מתן דרך הפה) לבין הטיפול המקומי הטופיקלי (מריחה) אכן על סמך מחקר שנערך ב-2018 נמצא כי הטיפול הפומי אפקטיבי יותר וכן קצר כנגד פטרת הציפורן באחוזים גבוהים. מצרפת את נתוני המחקר.  טיפול פומי כרוך בשיקול רפואי במצבים אחרים של המטופל כמו הריון, מחלות רקע נוספות ואינו מתאים לכל אדם וכן בתופעות לוואי השונות מהטיפול הטופיקלי. בהנחה שהרופא שלך המליץ על טיפול פומי, סביר שמצבך הרפואי מאפשר טיפול שכזה ועל כן אם את מעוניינת בקיצור המחלה ובפתרון אפקטיבי יותר זו אופציה טובה.

בברכה,

מיכל אטדגי, רוקחת

DRWin
18/02/22 12:21

חומצה סליצילט בריכוזים 17 אחוז ועד 27 אחוז עולה כמה שקלים בודדים ומסירה נגעים , פטריות , בקטריות , וירוסים מהעור ...