מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםמחפש ישועהכיווץ ולחץ ברום הבטן ופעימות חזקות מורגשות

כיווץ ולחץ ברום הבטן ופעימות חזקות מורגשות

עיכול או סרעפת ניראה לי

מאת חנניה33
16/09/22 1:22
310 צפיות
שלום אני בן 33 לפני כ5 שנים התחילו לי מועקות עקב לחצים סביבתיים ונימשכו תקופה כ3 חודשים לעיתים קרובות בזמן של כעס פנימי ותיסכול..
לאחר מכן התחילו לי תסמינים של לחצים בראש וציפצופים באוזניים מהלחץ של המועקות שהיו לי..פניתי למטפל טבעוני והוא אמר לי לעשות נשימות ואז הבנתי שהכל זה היה רק לחץ והכאבים הפסיקו להחמיר אבל נעצר ללא הפוגה.
כיום אני סובל כבר 5 שנים מכיווץ ולחץ ברום הבטן שמאוד קשה לי ללכת ולעשות את הדברים הפשוטים ביותר.
כל היום בבית כי רק בשכיבה יש לי סוג של רגיעה קצת הכיווץ בלתי פוסק מהבוקר עד הערב כל יום לא עובר..ויש לי גם דופק חזק שרואים את הבטן קופצת והדופק מורגש גם בכל הגוף ובראש..קשה לי לנשום לשבת או לעמוד ולדבר! בלי קשר ללחץ או סטרס.
עשיתי כניראה את כל הבדיקות אולטרסאונד, אמ אר איי ,סי טי ,גסטרו וקולונו.. היה לי עבר של דלקת עברתי לתזונה טבעית עם צומות מיצים הבדיקה האחרונה אמרו שהכל נקי לגמרי.. עשיתי את כל סוגי הדיקור, הומופטים ,עיסויים, אוסטאופתים , תזונות נשימות מעגליות, ולדעת אלו שאמרו שאני עדייין לא שיחררתי לטענתם.. אני לקחתי קלונקס ועוד סוגים של הרגעה שלא עזרו לי כלל רק טשטשו אותי והרדימו אותי ולא הפחיתו את הכיווץ והלחץ..

יש לי עוד תקווה.. אני מבקש שאם משהו שעבר או שמע על דבר כזה אני מבקש מאוד שיפנה אליי ויעזור לי.. אם לא יודעים אז עדיף שלא להגיד סתם דברים באויר כי זה מתיש מאוד

תגובות

מערכת-כמוני
16/09/22 10:29

שלום רב, את השאלות יש להעלות באזור הפורום:
https://www.camoni.co.il/%D7%9B%D7%90%D7%91/posts

ד--ר-גור-רות
15/10/22 15:13

שלום רב. 
כפי ששמת לב - לא היו פה אנשים עם תשובות עבורך. 
אין לי אישית מה להוסיף חוץ מלאחל לך בריאות שלמה ובהצלחה בחיפוש. 
ד"ר גור.