מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שדרה כחוט השערה

כמוניבלוגיםשדרה כחוט השערהטיול בקוסטה ריקה אפשר גם על גבי סקוטר או כסא גלגלים

טיול בקוסטה ריקה אפשר גם על גבי סקוטר או כסא גלגלים

עשיתי זאת עם המדריך הניפלא אריאל כהן

04/12/22 17:27
1197 צפיות
טיול בקוסטה ריקה אפשר גם על גבי סקוטר או כסא גלגלים
שוב עשינו את הבלתי יאומן ליאומן
כשחזרנו בסוף 2019 מקובה והרפובליקה הדומיניקנית עם הקבוצה הקטנה שלנו מהטיול עם המדריך הניפלא אריאל כהן, סיכמנו מייד שהטיול הבא יהיה באותה מתכונת לקוסטה ריקה, ואז נחתה עלנו הקורונה וטרפה את כל התכניות אבל לא את התקווה והציפיה, והנה זה בא ומימשנו את התכנית .
יצאנו לקוסטה ריקה גן עדן של טבע, נוף וחיות מכל הסוגים לרוב.
מטיסה דרך מיאמי ונחיתה בסן חוסה הבירה, ביקור בפארק הלאומי "פואז", אח"כ ביקור מקסים ב"טורטוגרו" אליה מגיעים רק בשייט עם סירה קטנה דרך הנהרות והתעלות ואני עם הסקוטר החשמלי שלי לא מוותר והוא כמו חבר טוב המבין ואיננו מאכזב. גם על ביקור בהר הגעש "ארנל" לא וויתרנו ומשם ל"מונטה וורדה" מרכז לחקר וגידול הצפרדעים, גשרים תלויים ואומגה מעל יער הגשם הסבוך. (לצערי לא הרשו לי לעשות אומגה, אז דבורי האמיצה ייצגה אותנו בכבוד גדול).
שייט בין הקרוקודילים והצפורים השונות לארכו ולרחבו של נהר ה"טרקולס" היה מלווה באין ספור קריאות פליאה והפתעה, ממש נגענו בקרוקודילים המפחידים ששהו במחיצתנו או להיפך.........
השייט באוקיינוס השקט ובמפרצים של "מנואל אנטוניו" הרחצה (למי שירד למים) והליווי של הדולפינים והלוויתנים היתה חוויה בפני עצמה שלא דומה לשום דבר אחר ולקינוח, בשמורה עצמה הלכנו (אני נסעתי כמובן בסקוטר) בין קופי הקפוצ'ין שהתרוצצו סביבנו, השאגנים, העצלנים והאיגואנות בקיצור הלכנו בגן עדן. כמעט סיימנו, אך לא כי פנינו עכשיו להר הגעש "איזו" השוכן מעל העיר המיוחדת "קרטגו" עם הכנסיה הגדולה והיפה שלה סיפור מיוחד ואמונה גדולה לאלו המאמינים.
גם שוק הפרות והירקות של השבת בסאן חוסה איננו שוק רגיל, השיטוט לארכו, הטעימות של מגוון עצום מהפירות המיוחדים, חוויה אחרת.
לסיכום, כמו שאתם כבר מכירים אותנו, כן, זה אפשרי, לא כל כך פשוט ולא כל כך קל אבל אפשר לשים בצד את הקשיים ואודה שהיו גם כאלו, למרות המוגבלות ועם העזרה של כל אחד מחברי הקבוצה הקטנה והאיכותית ,לנסוע, לראות לחוות ולהנות מכל הטוב שיש , החיים יפים !!

תגובות

מערכת-כמוני
04/12/22 19:26

תודה על השיתוף, נראה מדהים!