מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםטעים גם בלירגע לפני שמתחילים

כמה מילים על הבלוג הזה ועל מה שהולך להיות בו

21/05/23 21:43
591 צפיות
אני דבורה. בת 39, אמא לחמישה ילדים, ואצלנו מכירים מקרוב גם אטופיק דרמטיטיס וגם אלרגיה למזון. בבלוג הזה אני רוצה להתמקד במתכונים שמתאימים לאנשים אלרגים. ארבע מילדיי אלרגים למזון. מטבע הדברים, אני נוטה להציג מתכונים שמתאימים לילדים שלי, עם האלרגיות הספציפיות שלהם. ואם יש לכם הגבלה תזונתית כלשהי, ואתם רוצים שאנסה להתאים בשבילכם מתכון כלשהו שהוא 'ללא' – מוזמנים לכתוב ולבקש, תמיד אשמח לנסות.
את המטבח אני אוהבת ואהבתי תמיד. חברה מאד טובה שלי אמרה עלי עוד לפני שנישאתי שהמטבח שלי יהיה שדה של ניסויים מדעיים. היא צדקה, אבל אף אחת מאיתנו לא ניחשה מראש אלו סוגים של ניסויים ייערכו בו.
אצלי במטבח מתבשלות ארוחות משפחתיות עשירות, מגוונות, מעניינות – ונטולות אלרגנים. את המאכלים המרכזיים לפחות אני מקפידה להכין באופן שיתאים לכווווללללם. סלט ספציפי או פשטידה מסוימת יכולים לא להתאים לילד אחד, אבל רק בתנאי שהוא ממילא לא אוהב/ת את המזון הזה. כי אם לא – הפרצוף המאוכזב שלו ישכנע אותי להמציא מהר מהר חלופה הוגנת.
בבלוג שלי אשמח לשתף לחלוק אתכם ממגוון המתכונים שנולדים אצלי במטבח, ועם הדגשה אלו אלרגנים המאכל אינו מכיל.
הבהרה חשובה: לא כל הילדים האטופיים גם אלרגים למזון, ואלו שאלרגים למזון - לא בהכרח אלרגים לאותם מזונות. אף פעם אל תורידו מזון מהתזונה של הילד שלכם בלי הוראה מפורשת מרופא אלרגולוג.

תגובות

רבקה28
22/05/23 10:44

מחכה למתוכנים! תודה לך דבורה!

גילגילה
22/05/23 17:30

זה באמת נראה נהדר :)