מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

היי.. חדשה כאן

כמוניבלוגיםהיי.. חדשה כאןהותקפתי מינית אתמול בלילה

10/08/23 1:52
162 צפיות

היי, לילה טוב

אתמול בלילה בשעה הזו בדיוק עברתי תקיפה מינית וברחתי רועדת ובוכה את נשמתי הביתה, זו לא פעם ראשונה ולא פעם שלישית ורביעית שאני עוברת תקיפה/אונס, אז אני מרגישה מנותקת מהרגשות, אבל בו זמנית כאילו הכל קורס סביבי

בא לי לצרוח, בא לי לבכות, בא לי לפגוע בעצמי ולמות, אבל בעיקרמה שבאמת בא לי זה לברוח למקום רגוע ושקט שיעשה לי טוב כי אני פשוט לא יכולה לסבול את המקום בו אני נמצאת עכשיו ואין לי אף חברה לדבר ולצחוק או לפרוק או סתם לצאת לבלות ולשכוח מהכל.

אז נמאס לי, אני רוצה חיים אחרים, טובים יותר, בא לי הביתה אפילו שאין לי את ה"הביתה" הזה שארגיש בו שלווה ושמחה.

אני רוצה כל דבר חוץ מתחושת התרדמה הזו שאני מרגישה, כאילו הכל זר ושום רגש לא מורגש ושום דבר לא חי באמת.

אני רוצה לכתוב ולפרוק פה עוד שעות אחרי יממה שסתמתי את הפה בדיוק כמו באונס ולהפסיק לחיות בטרור המתמשך הזה, בא לי לדבר עד שהכל יצא וארגיש טוב. ובאמת, כבר מרגיש לי יותר טוב רק מלכתוב פה, אז אולי עדיף למחוק את הכל וללכת עם תחושת הסיפוק הזה כי.. לא בא לי להתמודד עם תגובות ועם אנשים מזדמנים שירחמו עלי ויאחלו לי להיות בהצלחה ושהם כאן ואוהבים אפילו שמה זאת אהבה בכלל ושאי אפשר לסמוך על כלום ולהתעודד משום דבר. אני מניחה ששום תגובה לא באמת תעזור לי כרגע ושאני מעדיפה פשוט להמשיך לכתוב עד שהסבל הזה יחלש ויתפוגג טיפ-טיפונת.

תגובות

היי מיקה 

אני ממש מצטערת לשמוע על מה שעברתי 

זה נשמע נורא 

אולי תמשיכי לפרוק בתגובות? רק תוציאי את כל מה שאת חושבת. 

אני-93
15/08/23 16:01

היי מיקה,

מצטערת לשמוע את מה שעברת, מה שלומך היום? 

את רוצה לשתף קצת עוד מהתחושות שלך?

עגנון
16/08/23 14:04

אם הרבה תוקפים אותך מינית, זה אומר שחושבים שאת יפה ומושכת. אסור לתקוף אותך מינית או לגעת בך בניגוד לרצונך. התלונני למשטרה על התוקף ווודאי שייענש בהתאם. הגני על עצמך והיזהרי לא להיות לבד במקומות שיש בהם סכנה. אל תזיקי לעצמך, תאהבי את עצמך ותשמחי את עצמך.  תפקידך בעולם הזה להיטיב לעצמך, להתגבר על מכשולים ולשפר את איכות חייך. אם תהרגי את עצמך, ירגישו התוקפים כאילו ניצחו אותך. השתדלי ליצור את קשרייך הגופניים והמיניים בעיקר או רק מתוך אהבה ולא מתוך תשוקה בלבד, כדי שתרגישי שאת מכובדת ותזכרי היטב שגופך ונפשך מקודשים ואסור לפגוע בהם.