מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםפריקותחברים סובלים

עדיף שזה יהיה לי ולא להם

מאת אנדי07
08/10/23 1:51
83 צפיות

אני שונא לראות את החברים שלי סובלים. הם מתמודדים עם אותם הדברים שאני מתמודד איתם, אז אני יודע איך זה מרגיש וכואב לי לראות אותם סובלים. אני מבין את הרצון להיכנע לזה, אבל מפחיד אותי פחד מוות שהם יעשו לעצמם את מה שאני עושה לעצמי. אני רואה את חברים שלי נדחים מהחברה לשוליים ואני יודע לאן הם יגיעו, אבל אין לי איך לעזור להם כי אני באותו המצב. זה מגיע לצב של חוסר אונים בגלל שאם אני יגיד להם להיות יותר טובים לעצמם הם לא יוכלו לקחת אותי ברצינות עד שאני יעשה את זה, ולהיפך. הבעיה משני הצדדים זה שלא אכפת לי לאן אני אגיע אבל אני לא רוצה את זה בשבילהם ואני יודע שהם מרגישים את אותו הדבר.

תגובות

היי, אני חושב שיש הרבה כוח בתהליך טיפול ״משותף״, ואפילו ״קבוצתי״. שניים או יותר אנשים, המחליטים לקחת את הזמן ולרפא את הנפש. ניתן להתחיל בפגישה אצל פסיכיאטר פרטי או ציבורי, וכן ניתן לפנות לטיפול פסיכולוגי או קבוצתי כלשהו. העיקר להחליט יחד ללכת בעקבות השינוי, כי החיים יכולים להיות הרבה יותר שלווים ונינוחים. רפואה שלמה!

אנדי07
אנדי07
טרנס בתיכון, מתמודד עם הפרעות אכילה, דיספוריה, ואובדנות