מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםמפת רוחחייך - הכל לטובה

התמודדות עם מצבים לא ברורים

30/10/23 11:31
456 צפיות
חייך - הכל לטובה

שלום לכולם

מזה תקופה - קרוב ל 5 שנים - החלו אצלי פרכוסים - זה ה"הארד קור" של המצב - לפני זה ובכלל בכל מהלך חיי - (כיום אני בן 39) היו לי בעיות בריאותיות - אסתמה חריפה - קשיי נשימה - התפתחות גופנית מואטת וכול מיני כאלה.

כשהתחיל מה שנקרא "ההארד קור" - הפרכוסים - לא הבנתי מה זה - וגם היום אני לא ממש מבין - יש אולי הסבר מדעי - אבל עד כאן -  לא מעבר לכך - 

העניין הוא שבנוסף לכול זה - אני די מובטל כול התקופה - מנסה למצוא את עצמי - יש לי תואר באנגלית ופילוסופיה - לימדתי קצת - כמורה לאנגלית - וניסיתי לעשות הסבה לתחום המחשבים התכנות ההייטק - לא הלך - לא מתחבר כל כך למחשבים למרות שיש לי אוריינטציה טכנית וטכנולוגית גבוהה לדעתי.

התגרשתי גם - מהאהבה הראשונה שהייתה לי. לא היה קל עד כמה שניסיתי לקחת את זה באיזי ובהגיון בריא ולהמשיך הלאה - זה מכה בך בכל זאת. במיוחד שאני קצת חופר - כמו ששמתם לב.

יש לי הרבה אנרגיות חיוביות ורעיונות נפלאים - אבל לא מוצא את עצמי בעולם התמוה הזה מזה תקופה ארוכה. 

מבין ומתחבר לאנשים - אבל אין לי חברים - מכול מיני סיבות - רובן אולי טכניות.

אני כותב כאן כתיבה משוחררת - יעני מה שעולה לראש - ולא מה שרציתי אולי לכתוב מלכתחילה. 

אוהב שפות - אוהב מוזיקה מאוד - מרגיעה ואפילו לשיר.

על המדף חלום של לנגן על איזשהו כלי מוזיקלי - פסנתר אולי גיטרה או עוד .

אוהב את החיים היפים של פעם - נוסטלגיה לשנות התשעים היפות - התמימות של מכבי חיפה 93 וראובן עטר האגדי - פרפר נחמד - מוש השור - וכול הסדרות היפות עם מסר יפה של פעם. 

ישראל היפה מה שנקרא.

זהו נראה לי מספיק שיתפתי יחסית לפוסט ראשון בבלוג הראשון אי פעם.

מקווה שנהניתם ואשמח לתגובות.

יום טוב.

תגובות