מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תמצאי שמחה במה שעכשיו ובמה שיבוא

מאת מריה4
07/01/24 18:49
401 צפיות

עוד יומיים אני נפגשת עם טל והיא בטח תסדר אותי , מקווה

אני במערבולת היו שבועיים עם דברים חדשים שקרו

התרגשויות וחוסר ריכוז

דברים טובים

אממ אירגנתי מפגש חברים ובאו אלי חברים ואני באתי אליהם ונפתחתי עוד קצת והטינדר גם התחלתי לגשש וזה מלחיץ ומרגש ותומי התכתבתי איתו קצת וזה התחיל את כל המערבולת הזאת נירלי. 

חיוביות חיוביות

אמממ.. אז מה שטוב בכל זה זה שאני עושה צעדים לעבר החופש והגילוי העצמי... שזה טוב. כנראה. כן זה טוב כי ... הייתי רוצה לנסות. גם אם זה יתברר כאובר רייטד להיות חופשיה חחח. לא יודעת. נדמה לי שאנשים שהולכים למסיבות טבע ועושים פטריות הם שמחים וחופשיין אבל אולי הם פשוט עושים מחייכים למצלמה כדי לחשוב חיובי ואז להרגיש טוב. כאילו הם בטח מרגישים בסדר. אני מרגישה בסדר אבל .. לאף אחד לא מושלם.

אממ

עשיתי לוז לפרוייקט ואני לא מקפידה עליו. אני לא מרוכזת לא שותה מספיק כל הזמן עייפה. עשיתי תור לבדיקת דם ודחיתי אותו. קשה לי לשלוט במה שאני עושה. אמרתי את זה לטל והיא סיכמה בזה שאני עוברת ממצב צבירה אחד לאחר בלי כל כך לשים לב כמו עלה ברוח והיא אמרה שלדעתה זה אומר שאני פחות דואגת עכשיו. ניראלי שהיא טועה ניראלי שאני פשוט עם כאב ראש רוב היום אז קשה לי לחשוב בבהירות. כל היום מול המסך הזה

2 דברים מפריעים לי וכבר עבר הזה זמן אחרי שניסיתי לעבוד על זה ולא השתפר:

1. לקום מוקדם בבוקר לעבודה , לצת מהמיטה כשמתעוררת למרות שעיייפה וללכת לעבודה להגיע מוקדם ולצאת מוקדם. משימה על פניו ברורה מאליו.

2. לא לשחק במשחקים ממכרים בפלפון - לא תמיד הייתי משחקת זה משהו חדש.הילה היתה מנסה להבין איתי על איזה צורך זה עונה והיינו מגיעות לזה שאני רוצה להיות מנותקת מהחיים ומהקיום כי הוא כבד עליי. וזאת גם התשובה לזה שאני לא רוצה ללכת לעבודה.

בסדר אבל מה עושים עם זה?

זה מחשבות דיכאוניות כאלה אבל אין סיבה שאני אהיה בדיכאון. יש לי מטרה שזה הפרוייקט, אני לא בודדה אני נפגשת עם חברים ומשפחה וגם יש שיפור גדול ביחסים בעבודה, אני לוקחת כדורים, אני עושה אימונים מידי פעם. מה חסר? מה אני עושה לא נכון?

אולי זה צורך אחר.. אולי אני פשוט רוצה לישון ויכולה אז אני עושה את זה. אולי אני פשוט רוצה לשחק במשחק המסריח הזה כי הוא עוצב ככה שאני ארצה.. 

אבל אם אני מעדיפה שלא לעשות תא זה אז למה אני עושהההההה

זאת בעיה כזאת שכיחה של כל האנשים

זה מנחם

אולי זה ככה אמור להיות עכשיו 

תגובות

יאיר---ערן
07/01/24 22:36

אבל את מודעת לזה, וזה אולי הכי חשוב.  

טיקאפ_
21/01/24 10:47

לא יודעת אם זה יעזור עם המשחקים בפלפון, אבל אני הורדתי אפליקציה שמגבילה אפליקציות אחרות שאת מגדירה לזמן שאת מגדירה. (חיפשתי וניסיתי כמה, והיא סבבה מהיומיים שלוש שיש לי) נקראת stay free..השם מתאים לדברים שכתבת עליהם ..  אצלי הבעייה זה רשתות חברתיות*_*

מריה4
מריה4