מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםאנימה אני עושה היום?

מאת תמנע
10/11/10 16:36
1146 צפיות
שוב שלום לכולם
עברו שבועיים מאז שנכנסת לאתר זה. אני עדיין לא לגמרי מצאתי את מה שאני מחפשת, אבל יכול להיות שזה גם בגלל שלא מצאתי עדיין מה אני בכלל מחפשת. כך שאני נאלצת להשתמש באחד מהביטויים השנואים עליי ולומר שאני עדיין "זורמת".
אבל בחיי באופן כללי דברים מסתדרים.
אני ובן זוגי הגשנו בקשה לאימוץ ונכנסנו לרשימה (וכן, אני יודעת שזה תהליך ארוך שייקח כ-5 שנים לקבל ילד).
התחלתי לבנות את העסק שלי. אני מתכננת להקים אתר אינטרנט שמוכר ספרים משומשים ודברים נוספים שקשורים, לשם כך אני צריכה להשיג ספרים, אנשים שרוצים למכור את המוצרים השונים שלהם דרכי וללמוד לבנות אתר אינטרנט. הכל מתקדם, לאט לאט בקצב שלי :)
נפגשתי עם עורך דין, שהוא גם חבר, שיעזור לי להגיש את המסמכים לביטוח לאומי, כי הבנתי שמגיע לי. אני סובלת ולא מסוגלת לעבוד ולתפקד כרגיל, מותר לי לבקש עזרה מחברים ומהמדינה שלי. זו לא הייתה הבנה פשוטה.

ומה יקרה מחר? אולי יתגשמו פחדיי הגדולים ויגידו לי שאני חולה מידי בשביל לקבל ילד אבל בריאה מידי לקבל קצבה ובנוסף האתר שלי יכשל ומערכת היחסים שלי תקרוס ואולי אני אקבל ילד וקצבה והעסק יצליח ואולי כל דבר באמצע. אני לומדת לקבל את החיים צעד אחר צעד.

תגובות