מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםקנדי שופאני רוצה לעצור, ולהגיד תודה

28.03.24 14:23

28/03/24 14:33
415 צפיות

היי :)

אתמול, בשעות הערב, התקשרתי לער"ן. ובניגוד גמור לפעמים האחרונות שהתקשרתי, שבהן חיכיתי לפעמים כ20 דקות(!) על הקו, ענה לי נציג תוך 20 שניות. לא ציפיתי לדבר עם גבר. מזמן לא שוחחתי עם גבר, נציג. הוא היה מאוד חמוד, ומסביר פנים. אדיב, קשוב. לא יודעת אם הוא קרוב לגיל שלי או בהרבה יותר מבוגר, אבל היה נשמע שיש לו רוח מאוד צעירה, חברית, חמה ובוגרת מאוד מאוד.

סיפרתי לו משהו שמאוד מלווה אותי לאחרונה. ולא החסרתי בפרטים - גם, זה הפתיע אותי מאוד. כי הוא היה פנוי להקשיב, לא גרם לי להרגיש שאני מגזימה או מעכבת. ושאל שאלות, התעניין. ובסוף השיחה, הוא אמר לי כמה דברים מאוד מחזקים. כאלה שאיפשהו, ידעתי בתוך תוכי, אבל הייתי צריכה לשמוע אותם מבחוץ. ואיך שאומרים, "אורח לרגע רואה כל פגע" - אז דווקא בגלל שהוא אורח לרגע, ואמר לי את אותם דברים, הרגשתי שאני יכולה להסתמך על מה שהוא ראה, הסיק, התרשם ממני. מהשיחה הכה קצרה הזו. 

הוא אמר לי שאני נשמעת בוגרת ורגישה ומדהימה. לא האמנתי למשמע אוזניי בהתחלה. לא האמנתי איך מכמה דקות של שיחה מישהו יכול להתרשם ממני ככה. הוא אמר שאנשים סביבי יזכו. עכשיו, אני לא אומרת את זה כדי להתרברב. הוא פשוט נסך בי כזה אור, וכזאת תקווה! ממקום מאוד נמוך שהייתי בו, ומבולבלת ולא בטוחה בעצמי, כבר זמן מה, הוא פשוט הרים אותי! ואני נוטה להאמין שהוא לא היה מונע מלהגיד לי דברים כדי ל-רצות אותי. לכל הפחות, אני יודעת שהטוב שהוא ראה בי אכן קיים. והרגשתי כל כך לא בסדר, כל כך אבודה, כשהתקשרתי ובתחילה השיחה, והוא ממש עזר לי להרגיש נורמלית! שעם הרגשות שלי, מותר לי להיות מי שאני ואיך שאני, להרגיש איך שאני מרגישה. הוא עזר לי לראות שאני טבעית. שאני לא בעיות מהלכות. ושאני לא רעה, ושהשיפוטיות שלי כלפי עצמי היא מחמירה מאוד.

הוא עשה לי סוויץ' במוח. ועל כן אני מודה לו מאוד מאוד מאוד. כי הייתי צריכה את זה. 

באותה נשימה, אני חושבת שזה חשוב לאפשר לעצמנו לקבל זווית ראייה מבחוץ. נכון שלא כל בנאדם יקלע לגבינו, ויש אנשים שרק יעשו לנו רע, ושצריך לברור טוב טוב למי מקשיבים ובקשר למה, ובפני מי פותחים. אבל בטוח שיהיה מישהו אחד שיצליח לראות אותנו. והמישהו האחד הזה, זה מספיק.

14:33

תגובות

וואו לולי,

תודה על התודה!

וטוב שהמתנדב אמר לך שהאנשים סביבך יזכו. אנו זוכים שאת איתנו כאן.

חיממת את הלב 🌷

לולי10000
29/03/24 22:33

תודה רבה אלה. זה גם לי מחמם את הלב, שאת חושבת ככה.

היי לולי 💛

איזה פוסט משמח! תודה לך על הכרת התודה הזו. זה מחמם את הלב לשמוע. מאוד!

ובאותה נשימה - אני מאוד שמחה שהייתה לך חוויה כזו טובה ומשמעותית, שקיבלת כאלו חיזוקים והתרוממות. רוח.

וזה גם באמת מגיע לך 💛 אומרת מי שהתרשמה ממך ביותר משיחה אחת 😊

לולי10000
29/03/24 22:33

היי שרי. כן, האמת היא שבזכות אותה שיחה אני מרגישה שנעשה אצלי שינוי משמעותי. לא קל, אבל משמעותי וחשוב וכאילו באמת משהו השתחרר, שהיה תקוע מאוד עד עכשיו.

ותודה על המחמאות.

פרפרונית
01/04/24 1:41

לוליייי התגעגעתי לשמוע ממך❤️❤️