מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

12:10

06/04/24 12:18
161 צפיות

בס"ד

היי, בוקר טוב. יצאתי מהמיטה כדי לקחת תרופה, וחזרתי לישון. אכלתי ארוחת בוקר, קורנפלקס עם שוקו. הגעתי להחלטה שאני אכתוב פה מתי וכמה שארצה, עד שאתגבר על כל מה שאני עוברת. אתם לא חייבים להתייחס, אם כי זה כן יעזור לי. ויכול לחמם לי את הלב. אבל רצונו של אדם כבודו. ורצוני הוא לכתוב, אז...

היו לי חלומות קשים, ומצאתי את עצמי מתעוררת מדברת. מה שאמרתי בחלום, למעשה אמרתי במציאות. כמעט צועקת, והתעוררתי מעצמי מדברת. הרבשתי בחלום שלא עשיתי הנחות לאף אחד. עמדתי על שלי גם אם זה מול אנשים עם סמכות. ולא זרמתי עם דברים שאמרו לי, אלא שמתי גבול והתעקשתי על לדייק ולומר את עצמי. בכל אופן, הלהתעורר מדברת, ועוד בכזו רהיטות, לא מלמולים, קצת מדאיגה אותי. אבל זה מה יש.

בטלוויזיה תכניות בוי או די ברצף, שמשהו ימלא את החלל. יש לי מדי פעם רעיונות לכתיבת פוסטים באינסטגרם. טקסטים שיוצאים ממני ספונטנית, וזה גם גורם לי להרגיש יוצרת וגם מקבל תשומת לב, ואני גאה על זה.

לא סיפרתי את זה פה, אבל הוצאתי קאבר רשמי לפני כחדש, לשיר אחד, מאוד מפורסם. אני לא רוצה לפרסם פה כדי לא לשבור את האנונימיות. והשבוע, ביום חמישי, הייתי כל כך אאוט, עד שהברזתי למפיק שלי מפגישה. הוא בא במיוחד כדי לפגוש אותי, ואני פשוט שכחתי, לא עניתי לטלפון, כמובן זה אומר שלא עדכנתי. פשוט בלגן.

להתראות עד הפעם הבאה. תודה שקראתם.

12:17

תגובות

היי לולי 💛

אני תמיד אוהבת לקרוא אותך....

תכתבי כאן מתי וכמה שאת רוצה.

מקווה שתרגישי יותר טוב מיום ליום.

את מוכשרת, תהיי גאה בעצמך. אני בטוחה שהקאבר שלך מעולה 💛

לולי10000
06/04/24 14:36

תודה רבה רבה.

לולי שלנו,

איזה יופי שאת כותבת כאן!

טוב לקרוא את המילים המושחזות שלך, את האנרגיה המבעבעת ממך ואת מה שאת כותבת.

לולי10000
06/04/24 14:36

תודה אלה