מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

המסע שלי להיות חלק

הפוסט הראשון שלי במסע שלי לגוף חלק (יותר) מתחיל במחקר ומציאת מקורות מידע אובייקטיבים, עד כמה שניתן, כדי להבין את השיטות השונות להסרת שיער, ולהבין איזה עשויה להתאים לי ביותר.

מאת orenke
27/01/11 13:25
1202 צפיות
שלום לכולם! בעוד כמה חודשים אהיה חלק (יותר), ואהיה שלם יותר עם מראה גופי! החלטתי להתחיל לפעול במקום לדבר ולחשוב על זה כל הזמן, אבל אני אעשה זאת בצורה חכמה - כזה אני - חייב לחקור כל נושא לעומק, בייחוד שזה הגוף שלי. כולם מדברים על הסרת שיער בלייזר כעל השיטה הטובה ביותר, אבל מקריאה ראשונית שעשיתי הבנתי שקיימות כמה שיטות שלייזר היא רק אחת מהן - IPL, אינפרא אדום, גלי אור וכו'. המשימה הראשונה שלי היא להבין את השיטות השונות להסרת שיער, היתרונות והחסרונות של כל שיטה. מצאתי כמה מקורות מידע טובים באינטרנט. למשל באתרי המרפאות המובילות כמו אמריקן לייזר, או פרופורציה יש הרבה מידע, אבל אני די בטוח שהן לא יכולות להיות אוביקטיביות עד הסוף  אחרי הכל הן בטח מקדמות את המכשירים והשיטות שהן משתמשות בהם. מצאתי ברשת כמה אתרי תוכן כמו המדריך להסרת שיער בלייזר ו-אתר העור הישראלי ואני מחפש גם חומרים באנגלית. אני הולך לקרוא קצת ולחקור את הנושא, ובפוסט הבא אשתף אתכם בתובנות שלי לגבי השיטות השונות להסרת שיער.

תגובות